Dankjewel Klopt inderdaad niet helemaal. Ben totaal niet verlegen en ook niet echt onzeker. En mijn man is juist door mij uit zijn schulp gekropen haha. Ben verder niet echt bang om iemand te verliezen, sta daar niet zo bij stil Ben wel een opruimerig typ, kan totaal niet tegen rommel!
Dankjulliewel En ik ga natuurlijk niet de lelijkste foto van melf hier neerzetten Een paar jaar geleden zag ik er beter uit...toen de zwangerschaps/eetbuien kilo's er nog niet aanzaten
Consider, Nou nu moet ik het echt even kwijt hihi (ik heb vaker wat mooie plaatjes voorbij zien komen), wat een super super super schattige mooie dochter heb je!Ik smelt altijd helemaal weg als ik d'r zie! Zó lief!!!! Dees, wat super lief dat je dit voor de meiden hier wil doen!Je zal het lekker druk hebben zeg! En ook heel leuk om eens alle gezichten achter de namen te zien zeg!En ook de foto's van al die kindjes Meestal zie je dat heel klein in een banner namelijk.
Om te voorkomen dat ik teveel achter ga lopen (morgen de kleine jarig, woensdag werken en de rest van de week ook redelijk druk) doe ik vanaf hier even geen nieuwe aanvragen meer. Zodra het weer kan geef ik een seintje. Die er nu staan en die in pb doe ik nog maar die gaan wel allemaal even duren.
Ik was hier gebleven. Ik wilde er voor gaan zitten maar manlief wil graag tv kijken. Ik kan me zo niet concentreren dus het komt nog. Vaak zet hij de tv ook nog even uit 's avonds dus wie weet. Je hebt in ieder geval een bewogen leven gehad denk ik. En je hebt een grote mond maar dat is een beschermingsmechanisme. Later meer hoop ik
@ Dees68 , Ik had een nieuwe foto gepost omdat je je stoorde aan dat ventje achter me op de foto Heb je al gekeken?