@Truus de mier, Lieke van Lexmond, dat heb ik vaker gehoord. Dan ben ik wel de versie die 20kg zwaarder is haha
Wat knap ! Zo ben ik inderdaad ja, als het niet goed met me gaat probeer ik het nooit aan anderen te laten merken. Bedankt
Ik vind het fijn dat het bij zoveel mensen klopt Vanavond doe ik er misschien nog een paar. We zijn vandaag feest aan het vieren met Luuk.
Gefeliciteerd met de verjaardag van Luuk en ook voor jullie engeltje Thijs....hij zal vast vanaf boven met jullie t feestje mee vieren van zijn broer.
hihi, en ik dacht gisteravond dat mijn pc gek werd hoor...keek op hyves bij mn ex, sta jij tussen zn vriendjes!
Hebben je vriend en jij wat problemen in de relatie gehad? Of iets met een ex vriendje. In ieder geval heb je volgens mij moeite met het vertrouwen van een partner. Sowieso kost vertrouwen je wat moeite. Ik heb het idee dat je nog regelmatig bezig bent met iets uit je verleden dat je niet loslaat. Volgens mij is er ook iemand bij je. Ben jij iemand verloren in je omgeving die nog vrij jong was?
Ik lees liever deze foto, die eerste kom je harder op over Volgens mij ben jij iemand die snel ergens tegenin gaat. Je kan denk ik ook niet zo goed tegen kritiek. Maar als mensen de kritiek onderbouwen wil je na wat sputteren er wel iets mee doen. Volgens mij ben jij hard met jezelf aan het werk. Je wilt iets veranderen aan jezelf of in je omgeving. Je hebt dat ook nodig denk ik, af en toe wat verandering.
Ik zie nog steeds dat binnenvetten er bij beiden in. Je man en jij hebben iets ergs meegemaakt in het verleden. Beiden zijn nog niet helemaal klaar daarmee. Jullie praten samen wel maar dan moet het eerst hoog oplopen. Jullie moeten er bij elkaar uittrekken wat er aan de hand is. Is je man wat minder blij met zijn baan? Of jij misschien? Ik zie ook iets met ouders van zijn kant maar ik weet niet precies wat. Had hij misschien een hele dominante vader of moeder?
Knap muurtje om je heen, je bent lastig te lezen Jij laat mensen niet snel dichtbij komen denk ik. Je hebt een aardig dikke huis opgebouwd in de jaren en daardoor kan je wel tegen een stootje volgens mij. Alleen als mensen het juiste 'plekje' weten te raken bij je dan kan je helemaal breken. Denk ik dan hoor.... Je bent moeilijk te doorgronden