De foto is niet zo duidelijk dus misschien zit ik er finaal naast hoor. Jij verschuilt je achter je harde looks. Je komt over als een stoere meid maar met een heel klein hartje. Je bent een emotioneel tiepje denk ik. Je kan verschrikkelijk boos worden maar ook huilen om iets dat je raakt. Een woord dat er in me op komt is boosheid. Ik denk dat je ergens boos over bent. Of op de foto of nu nog steeds. Iets dat je nog niet uit hebt gesproken, of niet goed uit hebt gesproken.
Ik probeer nu eerst een paar pb's te doen. Ik weet alleen niet of het lukt. Luuk ligt op bed maar wil niet slapen en over een half uurtje zijn we een tijdje weg.
Nevermind heb het al ontdekt . Grappig! Dees68...Gefeliciteerd met je mannetjes. En tegelijk ook sterkte. Ik ken je verhaal niet persoonlijk maar heb al genoeg gelezen. Het word vast een mooie dag ondanks het koude weer
Dank jullie. We gaan vanavond lekker wokken. Ik kan niet de hele dag in tranen zijn he, het moet voor Luuk ook een feestje zijn.
Ik heb 3 pb's kunnen lezen en ga nu verder met pb. Luuk slaapt dus misschien lukt het me om even flink door te 'werken'
Dees ik zie dat je inmiddels om komt in het werk (Mijn foto heb je al gedaan in het show jezelf topic maar je zou proberen er nog op terug te komen....als je er nog ergens tijd voor vind ben ik wel benieuwd! dus ik 'hoor' wel als je weer tijd hebt) Wilde je ook ff feliciteren met je mannetjes...zal idd een dubbele dag zijn (weet verder het verhaal niet maar je banner zegt genoeg..)
Heb ik volgens mij gedaan maar ik weet niet meer welke pagina. Volgens mij wel ergens in dit topic. Ik zal zo kijken.
Ik kan het niet vinden hier, misschien toch in het andere topic dan nog. Ik heb het gedaan in elk geval. Dat was toch die foto in je bruidsjurk?
Ja klopt was in m'n bruidsjurk...zal zelf wel ff in het andere topic spieken...je hebt tenslotte al werk zat
Ik zal zelf mee zoeken maar ik weet zeker dat ik er wat mee heb gedaan. Ik had er zelfs een nacht over na liggen denken, had ik er ook bij gezet
Nog niet lieverd, ik probeer de volgorde van aanmelding af te werken. Je kan ongeveer zien waar ik ben gebleven hier in het topic. Zo kan je ongeveer zien wanneer je aan de beurt bent. Volgens mij ben ik bij bldz. 7 ofzo gebleven. In de pb ben ik nu helemaal bij, of nee, op 1 na dan.
Dees ik heb het al gevonden (had er zelfs zelf nog op gereageerd...oeps!....pag 64) Je kwam niet echt verder ermee en je had idd geschreven dat het je een nacht bezig had gehouden!! Sorry!!!!