Ik zal nog even op zoek gaan naar een andere foto...maak gewoon je rijtje af ik wacht wel en als er niks komt ook goed hoor maar ben wel benieuwd of je nog iets te weten komt.....
Ik denk dat jullie commentaar hebben gehad op jullie relatie. Kan het zijn dat mensen er niet achter stonden? Jullie hebben hard moeten bewijzen volgens mij dat jullie het wel degelijk samen kunnen. Bij jou zie ik iets van vroeger, iets wat voor jou naar is geweest. Rond je lagere schooltijd denk ik. Het kan zijn dat het niet klopt. Vaak heb ik wat meer problemen met lezen als er meer mensen op een foto staan.
Je komt op mij redelijk zelfverzekerd over. Volgens mij is dat pas iets van de laatste jaren. Ik denk dat je een tijdje aan jezelf hebt getwijfeld door een vroegere relatie of iets in de huiselijke sfeer. Ik denk dat je redelijk stabiel in werk en relatie zit. Je hebt weinig te klagen en het eigenlijk allemaal wel aardig voor elkaar. Toch heb ik het gevoel dat je nog iets mist, iets waar je van droomt...
Jammer dat je geen foto's van honden kunt lezen. Leek me namelijk wel erg grappig Succes met alle aanvragen!
De foto is niet helemaal duidelijk. Ik denk dat je vriend/man redelijk dominant is maar dat jij niet over je heen laat lopen. Jullie hebben weleens heftige ruzie maar ook heftige goedmakers. Volgens mij vervelen jullie je nooit. Toch straal je op mij wat onzekerheid uit. Volgens mij af en toe wat over jezelf en je toekomst. Ben je op zoek naar een andere baan of studie? Of wil je iets totaal anders gaan doen?
Dees ik heb een andere foto van mezelf (fijn als je altijd zelf de foto's maakt en je man er totaal niet aan denkt) Ik heb m'n man en zoon er even afgeknipt want ik las dat meerdere personen op een foto lastig is..... Ben benieuwd!!
Je hebt idd gelijk! Lang getwijfeld aan mezelf en idd door relatiesfeer. Sinds ik moeder ben durf ik voor me op te komen en te zijn wie ik wil. En weet ik dat ik ook mee tel En iets missen, tja dat gevoel heb ik ook wel....wat dat is, dat weet ik nog niet
Phoe, ik heb veel moeite met jou lezen. Misschien om dezelfde reden als bij een paar meer: je hebt een muurtje om je heen. Toch denk ik dat jij nu best goed in je vel zit. Volgens mij heb je wel wat pittige reacties op jullie relatie gehad maar al vrij snel zagen de mensen in je omgeving hoe goed het zat tussen jullie. Volgens mij hebben jullie een enorm sterke band samen. Jullie dochtertje straalt dat ook uit, ze is helemaal thuis bij jullie. In een flits kwam er even iets aan me voorbij, iets dat met je man te maken heeft. Voor mijn gevoel heeft hij iets beoorlijk heftigs mee moeten maken in zijn leven. Hij heeft daar veel last van (gehad?) en praat er met jou niet zo heel vaak over. Als het nu weer niet echt klopt dan geef ik het op bij jou hoor
De foto is vrij ver weg genomen maar ik wil het wel proberen. Je bent een pittige tante volgens mij. Ik denk dat je je leventje redelijk op orde hebt. Ik krijg ineens iets van een verhuizing. Wil je verhuizen of ga je verhuizen of misschien juist pas verhuisd? Je hebt wat opstartproblemen gehad na de geboorte van de kleine?
Hij heeft geen vader meer denk ik? Was zijn vader een dominante man? Volgens mij een redelijk rustige man maar maak hem niet boos. Hij kan behoorlijk kwaad worden maar dan heb je het behoorlijk bont gemaakt. Hij vergeet niet snel denk ik. Volgens mij een liefdevolle man naar jou toe maar wel standvastig.
Ik ben aardig bij nu, nog een paar. Misschien kan ik vanaf het weekend weer nieuwe aanvragen doen. Ik ben morgen de hele dag werken, donderdag de hele dag weg en vrijdag weer werken. Het weekend is ook redelijk druk maar ik zal proberen af en toe wel wat te lezen hier.
Jij hebt een hele moeilijke relatie achter de rug of iets in de thuissituatie. Ik kan niet zien of dat recent is of langer geleden. Je vertrouwen heeft in ieder geval een aardige tik gekregen. Je bent nu weer langzaam aan wat aan het 'herstellen'. Meer lukt me even niet. Ik word afgeleid hier en ik begin moe te worden....
Hoi Dees, allereerst van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontjes! Hebben jullie een fijne dag gehad? hier een foto van ons, van driekwart jaar geleden, ik ben benieuwd wat je eruit haalt! groetjes
Het eerste deel over de relatie klopt idd! Daarna dat over mij niet echt. Zou ik anders nog een aparte foto van mij kunnen geven, of heb je het te druk! In ieder geval alvast bedankt voor dit! Helemaal toppie
Je mag nog een foto doen maar dan sluit je weer aan in de rij . Ik durf ook niet te garanderen dat ik meer zie
Van harte gefeliciteerd met je zoontjes. Mooi zeg wat jij doet! Zo gauw als je weer nieuwe aanvragen doet ga ik snel een foto plaatsen. Ben erg nieuwsgierig.