Wij kregen gister op de mobiel een zeer ongewenst sms. Het ging over sex zeg maar!!! Kwam van nummer 2323. Vanmorgen vodafone gebeld en zeiden dat ze al meerdere klachten hadden gehad, maar dat het nog niet strafbaar was hier in NL. het kost je wel 1.50 per bericht die je ontvangt. We hebben er maar 1 gehad, maar bij hun in computer was te zien dat we al meerdere hebben gehad, dus reken maar uit.:x Je kan er niets tegen doen zeggen ze, niet bij de wet verboden!!! Nou sorry hoor, maar dit kan toch echt niet???? Wij betalen voor zo'n smsdienst waar je niet om vraagt????? Het was afkomstig van een informatiedienst uit hoorn. Wie heeft nog meer dit soort dingen meegemaakt? Wat heb je eraan gedaan? En misschien als er meerdere mensen zijn, kunnen we ze samen aanpakken.
Wat een vreemde reactie zeg van vodafone! Het lijkt me toch niet dat je moet betalen voor iets dat je niet hebt aangevraagd? Ik zou nog een keer bellen hoor, krijg je wellicht een ander aan de telefoon, misschien had je net iemand aan de telefoon die het niet wist en maar wat heeft gezegd want dit zou echt te belachelijk voor woorden zijn.
Heb je al een keer STOP gesmst naar het nummer 2323? Volgens mij kost dit dan ook wel geld, maarja.. wat moet je anders? MobDesk.com Hier staat dat het geen abonnement is.. Anders een mailtje naar ze sturen of bellen
Nou dan mag Vodafone aan de hoogste boom als dat bij mij was gebeurd. Niet strafbaar? Wedden dat je ze heel snel kunt aanklagen. Jij betaalt ergens voor waar je niet voor gevraagd hebt. Volgens mij klopt de reactie van die medewerker niet hoor. Ik zou trouwens direct naar de winkel gaan. Face to face. Anders per direct je abbo opzeggen!!!!!
Wat vervelend zeg:S En wat een rare reactie van Vodafone! Als je even googlet is er ergens een site, en daar staan alle smsdiensten op en dan kun je ook zien hoe je er weer vanaf kunt komen, wat je precies moet smsen om het uit te zetten! Heb je dat al geprobeerd?
Erg vreemd hoor ... als je je ergens niet voor aangemeld hebt lijkt mij dat je ook niet moet gaan betalen! Laat je niet afschepen door zo'n onwetende medewerker hoor .. gelijk iets mee doen!!
heeft niet iemand aan je telefoon gezeten?? ook omdat er al meerdere zijn geweest??... zou idd stop 2323 sturen en hopelijk stopt het snel.. zonde van het geld en al helemaal als je hert niet aangevraagd hebt..
SMSDIENST REGISTER, Aanmelden of stoppen van sms van 2323, Sms chat 3 Als het goed is moet je er van af zijn door STOP te smsen naar 2323 Moet je maar even op deze site kijken of het idd deze dienst is.
Stomme smsdiensten! Ik heb het een paar jaar geleden gehad, alleen dan geen sexsmsjes maar met het laatste nieuws, moppen, etc. Maar het leuke was, ik had een nieuw abo afgesloten (ook bij vodafone!) zet mijn telefoon voor het eerst aan en ontving meteen 40!! smsjes! dus ik gelijk de dag erna gebeld naar vodafone, konden hun niks aan doen. Na lang zeuren hebben ze toen wel het bedrag van de rekening afgehaald en hoefde ik er niet voor te betalen. Moest er toen wel zelf achteraan om het uit te zetten... Gelukkig toen gelukt met idd STOP te sturen!
Wat een rare reactie van Vodafone. Zal idd even naar een winkel gaan en het daar regelen. Volgens mij mag dat echt niet hoor. Kan het niet zo zijn dat iemand jou telefoon gebruikt heeft?
die diensten kun je op internet ook aanvragen met een nummer....dus iemand anders kan dat ook voor jouw doen. Vodafone kan niet weten of jij het niet aan hebt gevraagd of niet...dus is het in hun ogen legaal.... Ik vind het niet kunnen maja...