Foto lees topic

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Vind het moeilijk te zeggen dat je dit of dat moet doen. Je zou het wellicht kunnen proberen.
    Je moet weten dat ik dit eigenlijk vanavond voor het eerst doe. Dus zelf ook nog niet overtuigd ben van mijn eventuele kunnen.

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Jeetje, wat een interessant topic en wat zijn jullie goed in dit soort dingen! Echt knap!

Ben nu wel benieuwd of iemand ook wat in een foto van mij ziet... Dit is een recente (paar weken oud).

Bekijk bijlage 82198

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

4. Geeft niets, je krijgt in ieder geval gedachten/gevoelens bij het zien van een foto en dat vind ik al heel knap/interessant. Ik ga er iig wel iets mee doen. Ik heb zelf ook altijd het gevoel dat ik hem moet beschermen tegen teveel drukte.

5. mama van Marit

Dat je dus meer aan zijn behoeftes kan voldoen. Meer liefde en ook meer duidelijk heid. Dus structuur, dat hij weet wat er komt. En dat hij vanuit zijn veilige omgeving nieuwe dingen kan ervaren.

6. mama van Marit

Bij dit mannetje moet ik lachen. Hij weet goed wat hij wil. Trekt zijn plan en wil dit doorzetten. Kan mensen goed om zijn kleine vingers winden en zo krijgt hij veel gedaan. Laat zich niet snel uit het veld slaan en als hij een doel heeft gaat hij ervoor. Kan driftig zijn en begrijpt niet altijd wat er van hem verwacht wordt. Dat roept soms woede op. Probeer op niveau met hem te praten en ook wanneer hij iets doet wat je niet wil. Leg hem uit waarom het niet kan. Een heel slim mannetje met mensen kennis.

7. Dankjewel Mama van Marit! Hier ga ik mee aan de slag.
    Fijn dat je de tijd wilde nemen om mijn foto te lezen.
    Duik nu mijn bedje in. Slaap lekker.

8. mama van Marit

zal mijn best eens doen,

Je neemt veel elende met je mee en denkt dat de mensen om je heen dat niet door hebben. Jou motto: altijd blijven lachen. Je geniet van gezelschap als ze maar niet te dicht bij je gevoel/jezelf komen. Je wilt de regie zelf in handen nemen en houden. Je geniet er wel erg van als mensen wat extra's voor je doen.

9. mama van Marit

Pittige dame. Nee is nee bij haar. Weet niet altijd met haar gevoelens om te gaan. Ik zie haar krabben?? Schoppen als uiting van haar emoties. Is niet erg knuffelig. Gaat haar eigen weg.

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik ben wel het type dat erg ondersteboven kan zijn van het leed van anderen. Ik heb veel meegemaakt, maar ervaar het niet als een last (nu niet iig), ik ben wel heel open, maar laat niet gauw het hele achterste van mijn tong zien en echt huilen dat kan ik ook niet bij anderen. Ik heb idd graag de touwtjes in handen en geniet idd van extra's ja! Knap hoor! Ben benieuwd wat evt anderen nog meer door krijgen....

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

:$ Mijn mond valt open!! Klopt helemaal!

12. mama van Marit

Ik zie nu dat ik mams en dochter aan het "lezen" was. Ik heb ook niet het idee dat het je nu dwars zit hoor wat je met je mee neemt. Wel dat het je erg gevormd heeft. En dat mensen best bij je gevoel kunnen komen maar tot hier en niet verder. Daar heb je (onbewust) een duidelijke grens.

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wil er iemand misschien een foto van mijn dochtertje lezen?

14. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    En van mij? :D

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Denk dat iedereen richting bedje is Lucia dus morgen komen we er zeker op terug en ga ik ook weer pogingen wagen

16. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Is goed Flowertje, het heeft geen haast. ;)

Ik ga zo ook richting m'n bed. :)

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Als ik nar je dochter haar foto kijk hoor ik mama auw herken je dit

18. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ze heeft wel veel uitslag de laatste tijd, ik weet niet zeker of het haar pijn doet maar denk wel dat ze er sowieso last van heeft.
    Klagen doet ze er eigenlijk niet over.

Verder zegt ze dat wel best vaak (lees: elke dag)als ze haar zin niet krijgt.;) Op zo'n heel zielig toontje.;)
    Dan kijk ik haar streng aan en begint zij te lachen.:p
    Zou het dat kunnen zijn?

19. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Dit heeft even niets met het paranormale te doen. Mijn oudste is ook een mannetje wat in het begin erg onrustig was. Wat bij hem erg heeft geholpen is veel rust en regelmaat. En niet te veel prikkels in 1 keer.

Ik denk dat je mannetje je erg dankbaar ervoor zal zijn en dat mama ook meer slaap/rust momenten krijgt.;)

20. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36

Deel Deze Pagina