Ik zal eens een foto van mezelf neer gooien hier. 1 van jullie meiden toevallig goed met honden? Heb een hond die heel wat te melden heeft, dus wie durft? Maar ok: moi.
Weet je wat, ik plaats hem gewoon, wie weet ziet iemand er wat in en zo niet geen probleem. Voor de mensen die wel wat zien in dieren heb ik ook nog een foto van mijn vermiste kat....maar dat moet je net aan durven want ondanks chip niets meer van en over hem gehoord. Maar hondje:
Een hond die denkt dat jullie denken dat hij niet te vertrouwen is ... Onzeker en dat voor zo grote hond.. Heeft hij ooit problemen gehad met plassen mischien vroeger wat ik hoor hier een plas daar een plas overal een plas hihi klinge grappig hè. Verder probeerde ik het maar dus als het niet klopt sorry
Ik krijg het gevoel dat je ergens over twijfelt? Verder ben je een warm en liefdevol persoon die nog wel eens onverwachts uit de hoek kan komen.
Hmmm ja redelijk veel wakker geweest vanacht maar wel lekker geslapen Nu weer aan het werk.. En vanmiddag een sollicitatie spannenndddd
WAT HEB JIJ EEN GROTE MOND????? Noooooooooooooooooit wat van gemerkt @Jeem, had je mijn mail ontvangen? Het klopte precies he!
Edit zie nu dat ik je verward heb met iemand anders Had dus ook nog niks terug gestuurd Gelijk ff doen
Goede morgen Jeem. Heb je nog gelezen wat ik gisteraaf geschreven heb? Nog eventjes en ik denk dat ik echt talent heb haha.