Bekijk bijlage 82274 Zou iemand van jullie mij (of mijn man) een willen proberen? heb al een paar dingen doorgekregen van andere paranormale, maar eens kijken of er iets overeen komt. mag ook in een PB. Bedankt!!!!!
ik kan geen foto lezen maar ik lees totaal het tegenovergestelde dan een melige bui. ik zie verdriet in haar ogen/uitstraling. maar goed ik zal er wel gigantisch naast zitten hoor....
hmm ik voel veel onbegrip en ook wel pijn..!! ze weet niet echt hoe ze met de wereld moet omgaan. tis een pittige tante en denk dat ze soms erg moeilijk kan zijn. maar in die oogjes zit best veel onbegrip en verdriet. denk dat ze nog een moeilijke tijd tegemoet komt en dat ze nog veel moet leren over hoe het leven nou eigenlijk in elkaar zit... ik kan het ook fout hebben maar ik probeer het
Daarom zei ik erbij dat ik geen fotos kan lezen he. ik typte gewoon even wat als eerste in mijn opkwam. kreeg een rilling over mijn arm toen ik de foto zag... Ben benieuwd wat jullie zien in mijn foto.....
ja inderdaad, in het begin erg veel, spruw, enz en nu wil ze nog alleen in een rustige kamer, liggend gevoed worden. zie je ook iets over haar karakter, of die van haar zus?
Die foto van dat zusje van dat zie ik zelfs nog..niet zo moeilijk zij straalt verdriet,onrust en trouble uit..
ze is indd een pittige tante en kan ook heel moeilijk zijn.. moet ik anders een andere foto plaatsen? misschien dat je dan meer ziet, moet ik hem pb-en?
@flowertje Ow meis, wat knap en wat raak je me hiermee... Dat jij dit in 1 foto ziet zonder het mannetje te kennen. Ik zal het een beetje toelichten met kleurtjes in jouw qoute Heel erg bedankt!! Dikke knuffel
ik vind het moeilijk met kinderen maar borstvoeding komt steeds in me op...!! was haar zus makkelijker dan je jongste?
oke, dan bij deze een nieuwe foto, er staat wel een vriendin bij op, maar kijk maar gewoon naar mijn zusje dat is de blonde
geen dank hoor meis doe het graag alleen ben ik nog erg voorzichtig omdat ik soms mijn gevoel niet volg en dan wat anders zeg maar ben nog aan het leren...!! ik zie voor me hoe jij hem troost maar hij daar soms erg kwaad van kan worden en jij dan soms daar erg verdrietig van word
ik zie nog steeds pijn en verdriet moeilijke tijd ze mist iemand..? kan dat kloppen of ze heef ergens erge verdriet over..? en ik blijf bij me eerste verhaal