ik denk dat hij zichzelf erg tegenhoud omdat ie niet weet hoe die er mee om moet gaan ik denk zelf dat jij alles doet wat je kunt soms te veel
Jammer dat er weinig reactie komt op mijn foto! Zou het helpen als ik een andere foto plaats? Misschien een nieuwere? (die foto was van januari)
Zekers niet door jou, je moet het zien als een soort hindernis waar hij niet over heen kan hij wil graag maar het lukt niet, hij wil graag praten zeggen hoe wat en waarom.
Ik wil het wel maar vind het niet helemaal eerlijk omdat ik jou verhalen over hem gelezen heb hihi Maar doe mijn best om die er niet in te betrekken goed? Het is een vrolijk ventje bijna nooit chagerijnig. Maar als hij dat is dan kun je beter bij hem uit de buurt blijven? Tis ook geen kind wat snel huilt?
Kunnen jullie ook fotos lezen van overleden mensen? Zou graag een foto van me vader neer willen zetten
@flowertje, niet dat ik weet... hij is wel regelmatig ziek.. @jeem, haha ja dat klopt, hij is nooit sago!
Goh ik heb echt maar weinig foto's van mezelf... wel veel met de kleine samen, weet niet of dat erg is? Hier nog een poging dan maar... Deze is een week geleden gemaakt.