Met overleden personen heb ik niet zo heel veel ervaring... Maar was hij erg benauwd? Dat is het eerste wat in me opkomt! Ik krijg namelijk bij het zien van die foto een erg benauwd gevoel... Beetje druk op de borst! Had hij last van zijn luchtwegen of heeft hij toen hij stierf het erg benauwd gehad? (mogelijk t.g.v hartklachten of iets in die richting )
Wordt dit topic dan gesloten? Ik zag dat een paar mensen gereageerd hadden op de hond, wat het plassen betreft: We doen het nog steeds en deden het dus ook gedurende de opvoeding, bij elk plasje was het aaaaaa wat een mooi plasje, en nog een mooi plasje, brave meid hoor zo netjes plassen. Ze was met 9 weken en enkele dagen vol zinnelijk omdat ze het inderdaad geweldig vindt om beloond te worden. Is inderdaad heel erg slim, pakt ook echt verschillende dingen als je bal, piep of knuffel zegt, begrijpt klanken en woorden vanuit een zin en doet alles om ons te pleasen. Ze wordt heel veel geknuffeld, want ze is hier gek op. Helaas is ze inderdaad wel onobetrouwbaar met vreemden en met kinderen, waarom weet niemand, ze is vanaf pups af aan hier en op een gegeven moment werd ze volwassen en kwam er niemand meer haar kringetje in. De laatste tijd hebben we het idee dat het beter met haar gaat, ze lijkt kalmer en rustiger dus vroeg me af of iemand hier wat bij zou zien
Hallo mutti, Zou je zo vriendelijk willen zijn en mij ook de link toe te sturen?? Want ik vind het vreselijk fasinerend en wil dus graag mee blijven lezen. Alvast bedankt voor de moeite. Liefs Janna Ging even mis. Dit had een p.b. moeten worden.
Bekijk bijlage 82396 zou iemand misschien mijn dochtertje en ik kunne lezen? vind zoiets altijd heel intresant wat mensen dan door krijgen.. heel erg bedankt alvast! ben heeeeel benieuwd xxx kim