Is het misschien handiger om eerst even een foto per keer te doen? Dan blijft het inderdaad wat overzichtelijker. Ikzelf kan mij dan beter concentreren
Mutti: Je doet het al goed hoor met René haha MIsschien dat je mijn dochtertje ook wilt lezen of nog iets over mij te weten komt? Of misschien over mijn vader? (geldt ook voor anderen trouwens)
Ik wil graag dat iemand mijn vriend leest.. Maar dit doe ik liever via Pb Dus als iemand het wilt doen laat het me weten
Mutti je hebt gelijk dan kan je je idd beter concentreren... Wat ik altijd doe is gewoon concentreren op 1 foto en de rest links laten liggen en dan daarna eventueel door naar de volgende...
ik had gevraagd of ik ook een foto van drie personen kon sturen, en dan ook over alledrie een lezing.. of moet ik dat pb-en? en naar wie?
Renate: 3 mensen op een foto is niet aan mij besteed... Dat wordt waarschijnlijk te druk! Ook nog nooit gedaan eigenlijk...
met welke foto zijn jullie nu bezig dan? Kan er een volgende behandeld worden of is het moeilijk om je te concentreren nu het zo druk is hier hihihi...ben echt benieuwd wat jullie denken over ons meisje... Bekijk bijlage 82033
ik raak daardoor beetje de draad kwijt en krijg dan verschillende dingen door maar dan ook van andere personen haha.
allemaal met pb bezig hihi... ik hoor het wel! hopelijk kunnen jullie iets moois over ons meisje zeggen!
Renate: je mag het wel via pb versturen (eventueel in een linkje) maar ik weet niet wanneer ik kan lezen... jeem: Ik ga mn best doen je hebt een pb! Kinderen lezen: pfff ik merk dat ik dat toch best lasig vind :O Voor nu stop ik ook even want ben moe en mijn kleine heeft ook wat aandacht nodig
Ik lees zo dit drukketopic door en het heeft me wel erg nieuwsgierig gemaakt! Maar denk niet dat het gaat werken om hier foto's te plaatsen en dan gaan wachten op antwoord want daarvoor is het te druk en te onoverzichtelijk. Misschien een idee om alles per pb te doen en zo ook te reageren toch?? Ben benieuwt wat jullie ervan vinden?
ik kom er later ook nog op terug begin nu aan mijzelf te merken dat ik eerst even rust moet nemen. Klinkt gek weet het. Als het lukt kleintje dan probeer ik vanvond erop terug te komen. Anders morgen!