hahaha jazeker voel niks negatiefs vind hem wel heel grappig is hij gek op kaas of juist niet?? hoorde net kaas
Whaaahaha... jij bent echt goed. We hadden laatst kaas in zijn bakje gedaan, wat blokjes over van een avond visite en hij heeft ze allemaal uit zijn bakje gehaald en bij de buitendeur gelegd, waarschijnlijk wilhij dus echt geen kaas en is dat het.. Leuk!
oke ja dat zag ik dat prikje en infuus ...!!! kan ook zijn dat ik met trommel naar de oren wordt geleid dat daar iets is dus..!!! hoeft niet persee met haar trommelvlies te maken hebben kan ook niet willen dat je aan haar oren zit...!!! ik zie haar ook echt malen met haar eten door die kiezen toen
hij zei echt kaas hahahahaha grappig maar snapte niet helemaal of hij het nou lekker vond of juist niet
heeft hij veel last van zijn heupen doet lopen hem af en toe best pijn..??? heb trouwens een beetje het gevoel dat hij zoiets heeft van mijn tijd is gekomen ik vind het best
oke, ik zal binnenkort de dierenarts ook nog eens bellen om de tanden na te laten kijken, maar ze eet nu dacht ik wel goed. in ieder geval de brokken.. ze is met buitenrijden ook nogal lastig soms.. ik vermoed zelf vooral onzekerheid en soms ook angst.. maar weet dta niet goed
Zou je ook even naar mijn katten willen kijken. Ik heb het vermoeden dat er iets is. De foto's komen in twee delen, want ik had er zo snel geen waar ze met tweeen op staan.
mensen ik kan niet toveren ik doe de fotos die ik doe en verder asjeblieft je komt wel aan de beurdis het niet nu dan is het morgen doe dit voor me lol en niet omdat het moet
volgens mij is het ook wel zijn karaktertje doet soms zichzelf banger voor dan dat ie is.. maakt van een mug een olifant vooral buiten en is dus zeker stukje angst maar soms ook wel erg aanstellerig..!!
ja, dat klopt absoluut. Ze is bij haar vorige eigenaar niet bepaald vriendelijk behandeld en daarna een paar keer terug gebracht naar het asiel omdat ze niet naar de mensen toe kwam. Ze heeft hier ook een maand onder een bed gewoond zo'n beetje en de eerste paar jaar plukte ze zich kaal van de stress als wij een weekje weg waren. Gelukkig gaat dat nu heel goed. Zie je ook iets over haar gezondheid. Ze heeft kort geleden iets ernstigs gemankeerd waarvan ik nog steeds bang ben dat het terug komt.
heb oook flinke BI dus veel moeite met achter de com zitten doe dit echt om mensen te helpen enz maar als het moet doe ik het echt niet meer