wordt bij haar erg toegetrokken naar het stukje tussen de ogen weet niet waarvoor.. tot haar neusje lieve kat weet wat ze wil
Bekijk bijlage 112329 Stukje tussen de ogen zegt me niets... Radja was inderdaad een heel lieve kat.. echt allemansvriendje.. Helaas leeft ze niet meer.. ik weet niet of dat uitmaakt om dingen te kunnen lezen? Op deze foto was ze al heel erg ziek..
Oke kan dan eeet ik het niet ze zegt niet veel alleen datstukje tussen haar ogen mischien iets met haar hoofdje of hersens
neem de tijd hoor en ik wacht tot mijn beurt het is maar ken je wat zien in deze hond het is een hond van mijn broer liefs Citta rustig aan hoor
Als je het niet erg vind plaats ik ook een foto van 1 van onze 3 katten, ben erg benieuwd wat je daarin ziet
Hey dames Zijn jullie nog actief met lezen? Ik vertel er net over tegen mijn man en nu zijn we eigeijk wel benieuwd naar wat jullie over onze kat kunnen vertellen.
Je hebt gelijk! Ze heeft van tijd tot tijd een kale rug/kont/buik. Vlooien zijn het niet volgens de dierenarts maar stress. Henkie onze poes eet eigenlijk alles.
Al iets gezien van onze overleden kater? Hij was echt heel bijzonder. Volgens de dierenarts autistisch.
Moet het een recente foto zijn??? Of mag de foto ook iets ouder zijn? Heb namelijk veel foto's van onze hond maar op veel staat hij namelijk niet heel duidelijk op...
Ik wordt erg getrokken naar zijn poot maar ook zijn hartstreek hoor zijn hartje in mijn hoofd bonken....