wauw zeg wat een persoonlijkheidje zeg wauw hij waakt over je jeetje heel mooi om te zien dit is de eerste kat die mij zoveeel zegt so sterke mooie lieve verzorgende kat... hij is je heel dankbaar.. maar heeft het er nog wel erg moeilijk mee wat er vroeger gebeurd is
Ik krijg hier echt kippenvel van. Ze is voor alle mensen lief, maar het is eigenlijk mijn hondje. Als ik haar roep komt ze, echt altijd! Buiten of binnen. Ik kan op zolder gaan zitten, roep een keer en ze komt spinnend aangerend. Ze heeft inderdaad ook wel wat verlatingsangst, eet weinig als wij weg zijn bijvoorbeeld. Wil me altijd wassen en het liefst in bed tegen mijn gezicht aanliggen. Ze geeft zich echt over zegmaar... Ze kan ook purren als een cavia en me heel verliefd aankijken. Ze heeft ook wat dingen die wijzen op inteelt, kromme achterpootjes en een geknakt staartpuntje. Dat staartje kan natuurlijk ook door iets anders komen, ze had het in ieder geval al toen ze hier kwam. Het is mijn schatje in ieder geval, en ik ben blij dat jij dat ook ziet! Tnx!
En wat zie je in onze kater E.T. (ik noem hem Etje...)? Ben wel benieuwd. Ik vindt het een heel erg bijzondere kater.