@kleintje Meis ik heb je een PB gestuurd. Vind het wel spannend al dit soort dingen... @daantje Wat kwam er bij jou uit dan? Ben nieuwsgierig... haha!
@ Nonja; een dubbel gevoel.. ze dacht dat ik nu zwanger was of in febuari van een meisje, ze kon het niet echt thuisbrengen.. maar ik vind het een fijn antwoord.. dus hoop dat ik over 7 dagen positief test
Ik ben natuurlijk ook razend benieuwd. Zelf pendel ik wel (maar niet voor mezelf..dames die een aanvraag deden..ik ben ermee bezig!). Maar zou het heel fijn vinden als je mijn foto wilt bekijken! Ik weet niet welke je de beste vind, dus ik stuur er eentje mee van augustus en een iets oudere van maart, ook in die volgorde http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=343714323&media_secret=tIrO http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=217482372&media_secret=0oGn
Oei oei oei wat een reacties zeg niet verwacht dat er zoveel zouden komen.... Het is best vermoeiend om al die foto's te lezen maar ik zal er zoveel mogelijk proberen te doen dus als je even moet wachten heb geduld.... (krijg namelijk ook pb's ) Nogmaals: Het is net als bij pendelen je kriijgt iets door (en soms krijg ik ook wel niks door) en dan kan je er toch altijd naast zitten dus je moet je er niet blind op staren! Want het liefst zou ik iedereen een berichtje sturen met: "nu zwanger" helaas werkt dat zo niet
Dank je wel Kleintje! Ik heb dan wel mijn banner van de week aangepast. Maar ik ben van de deze/vorige ronde nog niet positief getest maar ook niet ongesteld geweest Ik ben nu 7 dagen over tijd. Toch maar een nieuwe banner gemaakt om bij te houden wanneer ik ongeveer weer vruchtbaar ben. Groetjes Cynthia
dankje voor je antwoord kleintje. Nou maar hopen dat het uit komt! Deze maand zwanger februari positief!
vind dit echt spannend ben zo benieuwd.. ook al kun je je er niet op vastprikken dan is 't toch hopelijk leuk om te horen! liefs..
ben benieuwd lonneke.. wie weet zijn we wel samen zwanger, dat zou mooi zijn haha ik pin me er niet op vast. maar het zou natuurlijk leuk zijn als het uit zou komen, samen met al mijn pendels van januari.. hoeveel dagen tot je NOD moet jij nog?