nee je moet je er niet op vastpinnen... het is gewoon een gevoel wat ik ineens in mijn hoofd krijg! en ja het is ook al voorgekomen dat ik gewoon niks voel en niks door krijg heel raar maar het gebeurd! EN of ik het goed heb of niet? Tja dat weet je natuurlijk nooit, maar dat is met pendelen ook zo! EN nu ga ik ervandoor morgen zal ik kijken of ik er weer een paar kan doen... Misschien handig als je gewoon even via PB stuurt anders raak ik hier strax het overzicht kwijt
Nog 13 dagen... In de veronderstelling dat ik weer een regelmatige cyclus heb zoals de vorige... Zou super zijn... Maar ik pin me er niet te veel op vast...
Hai kleintje, het klopt idd dat we binnenkort een een bezoek aan de huisarts brengen, we zijn al een tijdje bezig! en willen idd graag weten of alles ''normaal'' is Wel grappig dat je dat gevoel krijgt, voor iedereen die wel een geweldig antwoord hebben gekregen, -ook al pin je je er niet aan vast- heel veel succes gr monique[/quote]
http://maaike-thomas.hyves.nl/.....40/0/4Cbu/ het lukt niet in PB dus dan maar ff zo Alvast bedankt Liefs maaike
Ik heb je ook een pb gestuurd en ben ook erg genieuwd wat je voor mij mag lezen. Alvast heel erg bedankt.
Oooh dit vind ik heel leuk! gaaf dat je dit zo doet zeg! ben heeeeel benieuws wat er uit gaat komen van je "voorspellingen" Maar moet je geen recente foto hebben dan?
hihi heb jouw topic gevonden! Zal even kijken of ik eruit kom met een foto aan jou sturen. Groetjes Lexy
O wat gaaf dat je dat kan en doet zeg... Jij zult op t moment wel de meeste pb's krijgen van alle forum leden Ga zo ff op de vaste pc ook kijken of ik je een foto kan versturen
Ik krijg ook geen foto in een PB! Hoe doen jullie dat? Heb een leuke foto op mijn laptop staan, maar nu nog in een PB en dat lukt mij dus niet! Wie kan er even een handleiding geven? Alvast bedankt! liefs lexy
@ Lexy eerst even uploaden naar ee site.. bijv je hyves, picturetrail, photobucket,etc.. dan met de rechtermuisknop op de foto klikken dan op eigenschappen, en dan de url kopieren en hier plakken
Hier ook een foto van mij.....Ben erg benieuwd! http://juf-martine84.hyves.nl/album/183 ... 52/0/i8Gq/ alvast bedankt....