Foto lezen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kleintje88, 6 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Zo heb er weer even genoeg gedaan voor vandaag....

Ik hoop natuurlijk dat ik het veelal bij het juiste eind heb :) maar tja ook ik kan het mis hebben...
    Vond het wel apart dat ik bij geloof ik 2 mensen over een tweeling begon en de vraag of ze ook tweeling waren of in de familie hadden...
    Eentje ervan was in ieder geval zelf tweeling en had ook tweelingen in de familie en de ander had ook tweelingen in de familie dus vond het wel grappig :p

2. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik stuur die van mij ook nog een xtje :)

Liefs

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik stop nu even met foto's lezen omdat ik er nu toch al best veel heb gedaan en ik eigenlijk best benieuwd ben na de foto's die ik heb gelezen of het ook klopt ja of nee!
    Bovendien krijg ik nu ook veel pendel aanvragen en dat allebei wordt een beetje teveel...

Ik heb dus besloten om toch even geen foto's te lezen maar me meer te richten op het pendelen (iets waar ik wat korter mee bezig ben) Bovendien had ik eigenlijk niet verwacht dat er zoveel animo voor zou zijn en aangezien ik de enige ben (zover ik weet?) die hier foto's leest heb ik het toch drukker gehad dan dat ik verwacht had... Degene die mij nog gepbt hebben zal ik nog afhandelen maar ik heb denk ik toch iets teveel hooi op mijn vork gehaald ;)

Maar toch zou ik graag van degene die ik gelezen heb willen horen of ik het goed had ja of nee!
    Dus als jullie me zouden PB'en met of het klopt ja of nee dan zou ik dat op prijs stellen :)

Sorry voor het ongemak maar tja misschien dacht ik te simpel van dat het niet zo druk zou worden maar ja dat werd het uiteindelijk toch :p

4. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Mag ik die van mij nog sturen, of zeg je nee ;)

5. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    bedankt ik hoop echt dat het uit komt :D

(heb het onder mijn profiel gezet en laat weten of het uitkomt)

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Dan ben je de laatste.... ;)
    Wordt wel morgen, de rest die er nu nog in staan doe ik ook morgen (waarschijnlijk avond) en dan is het echt even over.....
    Ik heb het toch teveel onderschat...
    Kreeg zelfs pbtjes van mensen die hier nooit iets hebben gepost ofzo :p haha

7. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    DANK JE WEL !
    Okee doe maar rustig aan, lees het vanzelf.
    Ben al heel blij dat je het wilt doen voor me..

Liefs

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113
    I.v.m. een overvloed aan aanvragen is dit topic op verzoek van TS (voorlopig ) gesloten.

Deel Deze Pagina