Ik weet het meid, je mag me altijd pben als je even je verhaal kwijt wilt of tips kan gebruiken. Dikke knuff meid, jullie komen er wel maar laat je niet afschepen bij de artsen want het is echt medisch! Hij ontvangt genoeg liefde van jullie, dat is het echt niet!!
Tja ze is heeeeuuuul duidelijk en weet inderdaad precies wat ze wilt! Ze geeft ook niet op dus krijgt regelmatig alles voor elkaar. Is het niet bij mij dan wel bij iemand anders. haha dat is al goed gezien! Zie je nog meer?
ik zie dat zij iemand naast zich heeft staan, een overleden man. een oudere man al.. een opa toevallig? of jouw opa? in ieder geval moet je het zoeken in familie kring..Ik heb zelfs het idee in jouw familiee dus niet van je man/vriend. hij heeft een typisch hollandse naam, zoals jan, willem, etc etc. Hij is heel erg trots op dit kleine meisje maar vooral heel erg trots op jouw
Tja ik heb wel een overleden opa die Willie heette en daar had ik een hele goede band mee maar hij is ook al iets van 20 jaar dood. Maar je bent wel spooky!! Kan dat ook de reden zijn waarom ze slecht slaapt?
sorry, als je het te confronterend vind mag het ook via pb. Ik zal vanavond laat verder ingaan op je vraag, ik moet nu weg. ben er tegen 22.00 pas weer
nee hoor, ik ben niet zo snel in shock! Ik vind het super interessant. Ik ben zelf ook wel erg bekend met dit soort dingen maar als het om familie enz gaat kan ik het niet. Ik wacht vanavond 22.00 uur gewoon netjes af! Alvast bedankt in ieder geval
Ik ben er weer, Ja dat is wel degelijk het slaapprobleem, opa willie is veel bij haar, en zij heeft dat door! Alleen ze begrijpt het niet, en is er bang voor. ik wil je adviseren is een gesprekje met haar aan te gaan, probeer te achterhalen wat ze "ziet" en zorg dat ze zich vertrouwd voelt. Ze heeft die veiligheid even van je nodig!
Maar ze praat nog maar iets van 50 woorden en nog geen zinnen dus echt een gesprek is niet te doen. "s avonds komt ze bij ons in bed en slaapt ze meestal lekker door. Het gaat ook wel al veel beter maar nog steeds is ze onrustig en vroeg wakker. Is er nog een andere manier?
Ja die is er wel, heb je een foto van hem? Laat hem haar eens zien.. kijk hoe ze reageert.. als je het idee hebt dat ze schrikkerig is, dan is mijn gevoel bevestigd.. zorg er dan savonds voor dat je haar gerust kan stellen.. dit kan door samen met haar te zorgen dat hij haar met rust laat.. je kan dit spelender wijs doen door een liedje voor hem te zingen en daarna te vragen of ze lief mag slapen zonder gestoord te worden.
ikbenhetmaar, wil je deze foto van mn zoontje ook lezen? Heb het gevoel dat hij niet helemaal happy is...
Oke thanks! Sinds kort praat ik wel met haar voordat ze gaat slapen en dat gaat al een stuk beter. Ik fluister haar dan dat ik beneden ben en direct kom als ze roept enz. Dat werkt dus wel al! Ik ga maar eens proberen mijn opa te vragen een andere hobby aan te nemen 's avonds!! Ik vind dat je het super doet!
Dankjewel meid, ik hoop dat ik je zo voldoende geholpen heb en anders geef je maar een gil hoor. Wil je me wel op de hoogte houden of je verbetering ziet? anders ga ik er nog wat dieper op in
Waarom denk je dat hij niet lekker in zijn vel zit? Ik heb juist het idee, *vergeef me als ik verkeerd zit hoor*, dat jij niet zo lekker in je vel zit, je hebt veel aan je hoofd.. wil alles perfect doen (wat simpel weg niet kan) niemand is perfect.. ik heb het idee dat hij jouw spanningen aanvoelt..
Ik hou je op de hoogte! Ik ga morgen met Lotte even naar mijn ouders om een foto op te zoeken. Ik ben benieuwd wat ze doet. Ik vind het wel raar dat het uitgerekend mijn opa is. Ik kan niemand zo lief en zachtaardig als hij dus waarom zou hij dan mijn dochter wakker houden of bang maken in bed? Dat is moeilijk te snappen. Maar ik hou je op! Heel erg bedankt
Nee je ziet het verkeerd meid, je opa is bij haar.. en wil haar dit laten zien om goede redenen, hij "waakt" over haar, wat juist iets heel erg moois is, alleen zij begrijpt het niet.. omdat ze 1, heel erg jong is, en 2, ze kent hem niet.. het is geen kwestie van bang willen maken, dat is absoluut de intensie van je opa niet!!
oke! dat klopt! zn vader en ik zijn uit elkaar, dus kan inderdaad best zijn dat ie dat goed aanvoelt! maar hij is zo gefrustreerd, en eerder dacht ik dat hij dat deed als ie dingen niet voor elkaar kreeg, maar hij doet het ook gewoon zomaar. loopt ie langs de tafel, niks aan de hand, bonkt ie keihard met zn hoofd op tafel, vanuit het niks. ik denk, misschien zit daar wat ofzo?