Oke ik snap het, ik hoop alleen dat Lotte het nu ook gaat snappen. Hij was er vroeger ook altijd al voor mij dus op dat punt is het niet raar! Het is natuurlijk geweldig om een beschermengel te hebben. Nogmaals bedankt!
Probeer haar het vertrouwen te geven wat ze nodig heeft, en je bent al goed op weg door haar te zeggen dat als ze je nodig heeft savonds je haar hoort en direct bij haar komt.
Wat ik je wil adviseren, negeer dat gedrag.. tenzij die zich natuurlijk echt heel erg zeer doet, troost hem en daarna weer negeren. Even vol houden, houden ze vaak vanzelf op Zoniet, roep je maar, dan ga ik er wat dieper op in.
Misschien een stomme vraag. Maar hoe recent moet de foto zijn? Of mag het evt ook een foto van een maandje geleden zijn.
** Is bij scorpion gebleven ** Roeltje krijgt hem per PB 1e kruimeltje, is prima, tenzei je echt info wil over hoe eventuele gebeurtenissen van nu. ik zie namelijk de dingen in iemand zijn ogen.. en als je een foto van een maand geleden hebt en je wil info over nu, krijg ik dat er niet uit.
Als je heel even geduld hebt, ben bij scorpioen gebleven en roeltje had gevraagd of het per pb mocht dus dat ben ik aan het doen, ik roep zodra je aan de beurt bent
Wil je mijn foto's ook lezen? Ik kan ze alleen niet hier opzetten, wel mailen naar je. Ik weet namelijk niet hoe ik moet uploaden vanaf m'n iPhone. Maar een foto mailen kan wel. Dus als ik aan de beurt ben zou je me dan je mailadres willen pb'en? En als je dat liever niet wil gaat het over.
Volwassenen vind ik erg moeilijk, zeker als er 2 mensen op de foto staan want dan gaat mijn aandacht gelijk naar het kind.. ik wil het wel sochtends een keer proberen maar dan met een foto waar je helemaal alleen op staat
Verder, je zoontje is het oogappeltje van de familie.. mensen zijn dol op hem, en zeg nou zelf .. het is een schatje toch? Verder zie ik een gevoelig jongetje wat vaak de aandacht van mama op eist
Deze dondersteen weet heel goed wat die wil he? Zijn ogen spreken zo ontzettend duidelijk, hij weet veel mensen goed te "manipuleren" om zijn zin te krijgen hihi zit hier met een bigsmile, je zoontje is zo energierijk!
Energie heeft ie idd genoeg. en hij is ook niet dom weet wat ie wil. Wat lees je evt nogmeer. En zou hij ook een beschermengel hebben?