Ik zie een vrouwelijke persoon naast hem.. een oudere vrouw al.. kort haar, mooi rond gezicht.. toch echt wel een knappe vrouw. Leeftijd vind ik moeilijk te schatten maar een (oud)-tante zou dat kunnen? ik zie het niet heel erg dichtbij in die zin dat ik denk dat het een oma ofzo is
pffff ik zou het niet weten eigenlijk. Mijn oma's hadden wel allebei kort haar. Ik heb wel 2 tante's die zijn overleden. Maar dat is van ver voor Beau zijn geboorte. En daar kwamen we niet echt over de vloer ofzo.
Toch blijf ik er bij, tante! Het is wel vaker zo hoor dat mensen waar je relatief gezien een afstandelijke band mee had, om je heen hangen. Ik wil er morgen wel even wat dieper op in gaan, dan ga ik je wat persoonlijke details door geven. Maar het is al laat en wil er even wat meer tijd voor hebben
Is goed maar ik ben er pas savonds. Je mag ook pb en maakt mij niet wat voor jou makkelijker is. Voor zo slaap lekker en alvast bedankt
Is goed, ik PB je daar morgen even over, dan kan ik in dit topic verder gaan. Ga nu Happynienja via de mail helpen, de volgende mag geplaatst worden. Tevens de laatste voor vanavond.. morgen weer een dag
Jou zoontje is vrij bijdehand, altijd al geweest heb ik het idee. Beetje het idee van haantje de voorste? Verder toch wel een rustig kind wat zichzelf ook prima kan vermaken, geen kind iig wat 24 uur per dag aan mama hangt.
Oehh, ik wil ook Ik plaats de foto van mijn dochtertje er gelijk maar bij en dan houd ik je topic wel in de gaten om te zien wanneer ik aan de beurt ben Bekijk bijlage 105268 Ik ben ook wel benieuwd of ze een beschermengeltje heeft En ik weet niet of je hier iets over kan zeggen, maar ik ben ook heel erg benieuwd hoe ze strakjes zal reageren op de komst van haar zusje...
Vooruit dan maar, je bent de echt de laatste hoor Morgen weer een dag. Ten eerste even een complimentje hoor, wat een schatje. Prachtig haar Je dochtertje heeft 2 beschermengeltjes.. een man en een vrouw. Ik zie ze erg dichtbij, ze zijn vertrouwd. Maar toch heb ik het idee dat het niet van jouw kant van de familie is maar dat je het moet zoeken bij je man zijn kant Je dochtertje is nu al vaak tegen de baby aan het praten he? ze vind het geweldig maar pas op dat ze het niet TE geweldig vind, ik heb het idee dat ze straks het idee heeft dat ze een levende pop gekregen heeft. Wees alert.
Klopt als een bus Kun je meer zien? Hoeft niet per se hoor, maar ben erg nieuwsgierig En vind het heel knap dat je dat aan een foto kan zien!
Nee niet aan een foto, aan zijn ogen! Ogen spreken boekdelen. Ik ga nu naar bed, wil er rustig nog een keer uitgebreider op in gaan hoor
Dankje! Volgende foto mag geplaatst worden, maar die behandel ik morgen pas weer, en dames 1 voor 1 he
Thanx 2 beschermengeltjes zelfs! Ik zal het er eens met mijn man over hebben, misschien kan hij het wel herleiden. Ik moet zelf denken aan zijn favoriete oom die een aantal jaar geleden is overleden... En wat betreft de baby, dat heb je goed opgepakt zeg! Nynke is nu idd al erg 'begaan' met de baby; kusjes, zwaaien en kletsen idd. Bedankt voor de waarschuwing, die zal ik zeker ten harte nemen! Zelf was ik bang dat ze erg jaloers zou kunnen worden, omdat ze best wel een aandachttrekkertje is en de volledige aandacht die ze gewend is, zal ze straks natuurlijk moeten delen
Wat leuk, ik ben benieuwd wat je over mijn zoontje kan zeggen. Maar ik wacht netjes mijn beurt af. Mag ik als volgende?
Jullie hebben het ook druk zeg! Wel heel interessant hoor. Ik plaats een foto van ons beiden.. Wat kunnen jullie zien/lezen? Groetjes!
Heb je gister laat toch nog even via de pb gesproken, fijn gevoel he. Je opa heeft veel te vertellen en ga het even kort omschrijven maar je opa is de grootste trouwe supporter van je zoontje, hij heeft alle belangrijke veranderingen mee gemaakt, rollen,kruipen,lopen etc. Hij stond aan de zij lijn hem heel hard aan te moedigen, en dat is ook de reden waarom je zoontje haantje de voorste is, je opa pept hem op oow nogmaals je opa is een schat van een man, hij blijft maar door kletsen hihi
Ben benieuwd wat je man zegt , hou je me even op de hoogte? Ze kan best wel de momenten hebben dat ze jaloers is maar dat is bij elk kind wat de aandacht moet gaan delen, dat is eigenlijk vanzelf sprekend Maar over het algemeen, denk ik echt dat ze dol is op haar zusje en er echt heel erg veel liefde voor heeft. Daarom doelde ik ook op die pop, ze zal waarschijnlijk onafscheidelijk worden!