Je zoontje is een heel erg gevoelig jongetje, is bang om dingen verkeerd te doen en kijkt daarom voornamelijk de kat uit de boom. Probeer hem wat zelfverzekerder te krijgen!!
Ikke1981, ik kreeg net niet zo veel door vandaar dat het een beetje een karig antwoord is, maar ik krijg nu een jongetje te zien wat zijn vriendje is.. een denkbeeldig mannetje.. Je zoontje is naar mijn idee paranormaal begaafd maar heeft het (nog) niet goed ontwikkeld, buiten dat is hij te jong om het te kunnen snappen.
@ikbenhet hetmaar; ik vind het echt een super topoc!! hier een foto van ons apart. Wat je zei over julian klopt. Zie je ook nog engeltjes bij hem of bij mij? thnx
mag ik ook een keer? alleen wil ik wel graag via pb foto sturen. (ik mag vanwege mijn werk niet herleidbaar zijn op internet)
Graag gedaan, ja ik zie 2 mensen bij hem.. maar ik heb niet het idee dat die 2 mensen bij elkaar horen.. en dan bedoel ik, het is niet opa en oma samen. Ik moet er even wat dieper op in gaan, je hoort het nog.
*volwassenen liggen me minder als kinderen hoor, dus excuses als het niet helemaal klopt Je bent een spontane meid, hebt veel voor andere over, en je bent onzettend creatief.. of je dit puur voor je hobby doet of dat het ook betrekking heeft op je werkzaamheden kan ik niet zo goed plaatsen. Je bent een gezellig typje die een groot hart heeft voor alle mensen die dichtbij staan!
*ben bij Skatje nu gebleven.. even geen foto's plaatsen als je niet aan de beurt bent, anders kan ik me niet goed genoeg concentreren. Ik roep wanneer de volgende aan de beurt is
Ja je hebt helemaal gelijk alleen ze zijn gesloten, ze willen me geen info geven, dus ik zie alleen maar dingen nu.. kan het gesprek niet aan aan helaas dus kan je geen namen geven. Misschien lukt het later nog een keertje.
He he, toch, wij lopen hier al zo lang mee, zal het wel zal het niet! Ook je eerste bericht klopt werkelijk als een bus, alles gewoon! Kan jij mij dingen aanraden hoe we hier mee om moeten gaan?
zou iemand mij een pb willen sturen als jullie weer tijd hebben om een foto te lezen van mijn dochtertje ..dan plaats ik een foto zou zo graag iets meer willen weten alvast bedanktx
Kan het kloppen dat die gene die erg jong is zelfs nog zo jong is dat de taal nog niet begrepen wordt? dus niet praten kan? Het oudere figuur wat ik zie, zegt alleen maar met een harde stem, laat me met rust ik geloof dit niet. Dus een ouder persoon die flinke twijfels heeft bij het paranormale
Meiden, Voor degenen die niet alle pagina's teruglezen:: via troetelflower@gmail.com worden ook aanvragen voor diverse readings aangenomen. Evt. ook van sierraden/voorwerpen, maar ook foto's. Een karakterschets is ook mogelijk.