dit is onze oudste noa ik wil graag weten wat er in dr koppie omgaat en of er iemand is die over haar waakt eigenlijk alles wat je kan aflezen
Wat een moppie! Een rustig kind opzich, kan zichzelf prima vermaken. Heeft wat moeite gehad met de veranderingen en dan denk ik dat dat komt door de komst van haar broertje, maar weet nu van zichzelf dat het wel goed zit. Ze is wel wat onzeker hoor, probeer dat in de gaten te houden.
Een tevreden baby, waar je straks als peuter zijnde nogal wat mee te stellen gaat krijgen! Hij wordt een bijdehande peuter
Bij beide kids zie ik een vrouw staan, ze staat relatief gezien dichtbij..en ik denk dat je het moet zoeken aan jouw kant van de familie! Krijg steeds maar door, ze weet het toch wel.. ze weet het wel..
wat je zegt over noa klopt eigenlijk precies en die onzekerheid dat idee had ik al een beetje dus dat is nu bevestigd. qua tygo ja daar was ik al bang voor hihi hij lijkt precies op zijn vader haha
Fijn meid dat je de herkenning ziet, complimenteer je dochter extra als ze iets goeds doet, je zult zien dat haar zelfvertrouwen dat wel kan gebruiken!
de enige die ik kan bedenken is mijn oma maar dat is van me vaderskant en daar had ik niet veel contact mee ik had altijd het idee dat het mijn opa zou zijn van mijn moederskant stiekem vind ik het wel heel jammer dat hij het niet is. en van wat je door krijgt met ze weet het toch wel ze weet het wel zou echt niet weten wat er mee bedoelt word
Nee het is geen mannelijk persoon wat ik zie.. Het is zeker weten een vrouw, denk even goed na meid want ik weet het eigenlijk zeker.. het hoeft niet persee familie te zijn maar wel iemand die nauw in verbinding stond met jullie familie! en dan bedoel ik dus jou familie, niet die van je partner
Een foto van mijn dochtertje Julie van 16 maanden. Ik ben benieuwd wat jij eruit haalt.. (ik hoop niet dat ik voordring, heb niet het hele topic gelezen. Anders zeg het maar, dan sluit ik netjes achteraan )
Een rustig meisje, kan zichzelf prima vermaken.. heeft van tijd tot tijd echt de aandacht nodig in de vorm van even lekker knuffelen. Een gezellig meisje maar wel erg onzeker, ze moet nog leren dat fouten maken bij het leven horen en dat het heel normaal is. Ze wil niet graag falen en denkt daarom bij alles eerst 10x na.
qua overledenen zijn alleen mijn oma van vaderskant overleden ze was denk ik in de 60 en een nicht van rond de 30 qua vrienden ofzo nee zou ik niet kunnen zeggen wel een fijn idee dat er iemand over ze waakt maar wacht mijn oma stond niet echt in verbinding met onze familie de familie sprak haast niet meer met elkaar hmmmm dat word even goed spitten dan hihi maar blijf denken aan haar en aan wat je zei ze weet het toch wel
Je staat op de lijst nu 17 Joma voor foto neefje als het mag? 18 Wonderbaby 19 Bo2008 20 Sabrina25 21 Ellen291982 22 Super80 23 Manon31(als het kan..had een pb gestuurd) 24 Elin26 25 lautjuhhh 26 Thirza02 27 Elif82 28 Miffy77
he balen dat ik gewoon geen naam te zien krijg nu, zo vaak zie ik namen terwijl het niet nodig is, ze speelt trouwens wel een spelletje met me want als ik het aan haar vraag gaat ze nogal vaag doen, door weer te zeggen.. denk toch niet te moelijk want als ik me naam zeg is het zo'n ooohjaaaaa geval!
Manon31, stuur me maar weer even een pb! Als ik je pb moet opzoeken zitten we hier nl over een uur nog
17 Joma voor foto neefje als het mag? Heb ik behandeld vanavond! Nog geen reactie want ze is er nu niet, dus laat haar nog even er tussen staan! 18 Wonderbaby 19 Bo2008 20 Sabrina25 21 Ellen291982 22 Super80 23 Manon31(als het kan..had een pb gestuurd) 24 Elin26 25 lautjuhhh 26 Thirza02 27 Elif82
hahaha dat is gemeen zeg en ik maar denken haha ik wil het toch wel graag weten maar kan echt niemand bedenken. niet te moeilijk denken hmmmm mijn hersenen kraken