Ik wil niet te gretig overkomen hoor of te hebberig, maar ik wou je even de vraag stellen of je me niet vergeet. Verder niet...
Ja jij mag hierna! Moet even nu 3 foto's doen van bouchere, maar daarna ben jij aan de beurt. ben er toch zoizo tot 17.00
reading voor: bouchere (ivm privacy op deze manier zonder namen en foto's op het forum! foto1 (oudste kind): Een jongen die wel wat zelfverzekerder mag worden, ondervind hier toch wel het e.e.a aan problemen mee heb ik het idee. Wel makkelijk in het gezin, tijd voorzichzelf vind hij prima. Volgends mij hoef je er weinig zorgen over te maken, alleen zijn zelfvertrouwen zou ik even in de gaten houden! Foto2 (middelste kind), Dit meisje is voor mijn gevoel nog onzekerder dan je oudste zoon! Je hebt over haar ook wel wat zorgen he? Dit meisje heeft wat meer " aandacht" nodig dan je oudste zoon, maar des al niet te min, is het een schat van een meid en zijn veel van je zorgen onterrecht! Foto3 (je jongste ): Dit mannetje heeft voldoende zelfvertrouwen, hij weet wel wat die wil! Een mannetje wat prima zichzelf kan vermaken en staat met beide benen op de grond! Hij is nuchter qua karakter, hij moet het eerst zien voordat hij het gelooft
goddank,1 waar ik mij niet over zorgen hoef te maken(nog niet dan,want ik ben en blijf een moeder he ) zie je nog iemand bij hun?of kan je mij iets van een raad /advies geven over vooral nummer 2? behalve dan dat ik niet zo een veel te bezorgde moeder moest wezen???want dat hoor ik al met regelmaat van kind 1
Nummer 2 heeft veel aandacht in de zin nodig van praten praten praten en nog eens praten. eventueel met een psycholoog want alleen gaat ze er denk ik niet uit komen!
Een man zie ik staan, bij alle 3 is het dezelfde man.. heb het idee dat het een opa is, maar het kan ook een opa figuur voor hun zijn (wat niet hun echte opa is) hij zegt steeds Opa Opa! met een grote glimlach! Een grote man, Dikke buik Maar een man waar je wel mee kan lachen! Humor zit er in ieder geval goed in!
yep,dat klopt en daar is zij al bij en bij een maatschappelijk werkster. zij vindt het een fijn idee,dat niet alles wat zij gezegd heeft tegen hun,ook naar mij toekomt. maar het is en blijft heel naar,vooral als ik dan denk...dat het door iemand is gekomen die zich haar vader noemt wij doen er echt alles aan en knokken met haar mee. zie je misschien nog iets van een beschermengel bij hun??(alle3) groetjes diana
Hier dacht ik dus idd ook aan maar dacht ivm de privacy zet ik dat niet neer! :x Je meid komt er op den duur uit meid, maar vecht inderdaad met haar mee, ze kan het niet alleen.. ze is nog te jong!
geen idee wie dat kan zijn.echt niet. mijn vader leeft nog,mijn opa had geen dikke buik. mijn schoonvader voldoet aan de beschrijving maar die leeft goddank nog(die kunnen wij geen van allen missen) groetjes diana
Een man zie ik staan, bij alle 3 is het dezelfde man.. heb het idee dat het een opa is, maar het kan ook een opa figuur voor hun zijn (wat niet hun echte opa is) hij zegt steeds Opa Opa! met een grote glimlach! Een grote man, Dikke buik Maar een man waar je wel mee kan lachen! Humor zit er in ieder geval goed in!
mijn kids hoeven niets alleen,ik sta volledig achter hun en knok zeker met hun mee. zij verdienen het beste van het beste,het meest oprechte gevoel van liefde en geborgenheid. voor geen goud dat ik ook maar 1 van mijn kids het zou laten opknappen zonder mijn hulp. hun zijn mijn alles,mijn geluk.....dus als het moet geef ik mijn leven voor ze. groetjes diana
Denk even goed na..en dan met name bij je oudste, want deze persoon is nog niet ontzettend lang overleden. Ben er bijna zeker van dat je oudste hem kent, en dat deze man zich een soort van opa voelde.
mijn oom misschien?? want de oudste 2 noemde die opa,de jongste ken hem niet. ik weet alleen niet of hij overleden is (sorry)
En dat maakt je ook een hele goede moeder meid! Maar denk wel aub ook aan jezelf.. ook bij jouw zijn erg grenzen van iets aan kunnen! 100% controle hebben in het leven is onmogelijk!
Kan je daar achter komen? want ik heb het idee dat deze man nog niet zo lang geleden is overleden en dat inderdaad je 2 oudste hem kennen als " opa"
mijn oudste???? ja dan zeker weten mijn oom. die heeft voor ons heel veel gedaan. en heeft zeker het hart van mijn oudste toen gestolen. ik krijg alleen nog weinig info binnen over mijn familie,juist om bescherming van wat ik nu heb . lekker vaag he? groetjes diana jammer dat je geen volwassenen doe,zou het toch wel eens willen weten