19 Bo2008 20 Sabrina25 21 Ellen291982 22 Super80 23 lautjuhhh 24 Thirza02 (weg t/m maandag avond!) 25 Elif82 26 Leliana (foto via pb) 27 zohra (foto`s al ontvangen via e-mail) graag info terug via mail 28 Mejojo ( voor de dochter van mijn zusje ) 29 Miepie28 30 bruce2004 31 palmie37 32 MamavanF ( graag via pb) 33 Butterfly1984 (graag via pb) 34 geweest 35 Shaula (stuur je een foto van mn jongste via pb) 36 Miranda4xmama 37 Stephanie24 38 Flowertje 39Pluys 40 Skatje 41 Kimi1 (hoe moet ik foto plaatsen in een pb? kan iemand mij dit uitleggen ) 42lovepeet 43 Amberliek 44 Boefjesmamma (mijn neefje via PB als het kan) 45 Mama Rianne (via PB een foto van mijn jongste zoontje)
dank je wel,alleen al voor het hart onder mijn riem ik wacht af,maar wel via pb alsjeblieft meis groetjes diana
Je hebt weer antwoord. Ik maak het wel ingewikkeld voor je, of eigenlijk Mirza dan, hihi. Je mag ook op dit topic antwoorden hoor als je dat gemakkelijk vind.
@ Sabrina, dit zei ik aan de hand van de foto die je dus hier neer had gezet.. Komen de dingen die ik je toen zei ergens bekend voor? Alleen niet in de contex met Mirza? Ik zie het namelijk nog steeds maar nu ik die andere foto's gezien heb, denk ik dat het niet op hem slaat. Hmm ben een beetje vaag nu he haha Ik ga gewoon even die andere foto's lezen want jouw mannetje is alles behalve onzeker! Kom er zo op terug
Ik zie veranderingen qua voeding, en dan doel ik niet zo zeer op " bijvoeding" maar op fles schema's of iets dergelijks. Dit is een prima verandering voor hem
Ja zie je en nu krijg ik dus kippenvel, haha.. Ik zei toch al dat ik hem er niet in herkende in de eerste foto. Die foto is niet thuis gemaakt maar bij mijn schoonouders, ik herken er wel iemand in, maar niet Mirza. Flessen klopt, hij krijgt sinds vorige week meer voeding en de laatste is een rijstebloem fles.
Kijk nu kunnen we praten dus Goed van je dat je gewoon een nieuwe foto stuurt hoor, moeder gevoel is altijd juist he! nooit aan twijfelen hoor..
Wil je die foto die je me mailde ook even hier plaatsen? dan hoef ik niet steeds van scherm te wisselen En kan ik het beste de energie oppikken
Welke van de twee?? Oh die ene is ook mijn banner, dus dan doe ik die andere er wel bij, haha. Bekijk bijlage 106295
Prima! Ik denk dat je juist alles wat ik zei om moet draaien, want hij is precies tegenovergesteld. Het is een gemakkelijk mannetje, waar je je eigenlijk weinig zorgen om hoeft te maken. Eet goed, slaapt goed, is eigenlijk altijd vrolijk.