ja weet je wat het is..hij is overbezorgd over het gezin..is super sensitief..heeft heimwee naar de roedel..is gevoelig voor sfeer invloeden..en hij hoort hoge tonen die een gemiddelende hond niet kan horen..hij begint te knagen aan onze meubels als we er niet zijn.. wij zitten nu behoorlijk met de handen in het haar..de fokker hebben we nu ook ingeschakeld en die gaat het verder uitzoeken met andere mensen. ps een puppycursus hebben we al gedaan..
ja klopt ik heb er heel vaak aan gedacht haar te verkopen, maar vanwege haar karakter was dat niet makkelijk.
Het lijkt echt of hij gewoon zooooo bang is voor alles we hebben natuurlijk mensen die paronormaal zijn maar ook dieren zien meer dan je denkt hoe ia julkie huis hoor je wel eens rare dingen
Hahahahaha sorry moet even lachen dit weet ze dondersgoed ze wilt niet weg daarcoor maar proberen te veranderen maar pas op soms kan ze nog steeds een kreng zijn hihihihi heel slim konijn
Deze kat debkt soms net een baby te zijn zie namelijk een kind lopen met de poes als baby hhahaha kan dat ik het heel erg fout heb hoor maar die beelde zie.ik een kat die in een poppenwage. Ligt
we hadden hem voor we ons zoontje kregen en ook wij waren toen erg onafscheidelijk eigenlijk. Waar ik was was hij. Mijn zoon vind hem geweldig maar andersom niet
nee ik hoor niks vreemds in ons huis..wel is onze vorige hond voor 1 jaar geleden overleden aan leukemie was pas 4,5 jaar..we hebben ook een foto van de jongste waar een orb op staat met een hondenkop erin..maar hier zijn we heel huiverig voor of het wel wat is wel had Polar laatst op een avond hij sprong ineens op en begon te blaffen tegen de muur terwijl er niks te zien was en volgende het gewoon heel vreemd was dat..
Zie je ook nog wat bij die andere kat? Die heb ik gevonden, een heel nesje, voor 9 jaar terug. (meer huisdieren heb ik niet hoor, nouja een paard maar die is niet van mij hahah)
als je het niet erg vind om te doen, zou je dan de foto van ons en onze hond ook willen lezen (sorry veel vraagjes over mn dieren)...
Heb enkel maar mee zitten lezen. Veel foto's gezien waar ik zo ronduit over kon spreken. Voornamelijk foto's van baby's en ook wat dieren. Ik kan niets garanderen, dat ik altijd iets kan zeggen over een foto. Soms is er sinds de zwangerschap een soort blokkade. Maar wil het best proberen. Dus als er mensen zijn die een foto in de aanslag hebben; kom maar op! Evt. via PB is ook geen probleem
Troetelbeer, wil je die van mijn zoon misschien lezen? Meneer weigert te eten de laatste tijd. Alleen Toetaaaaaaaaaaa, zoals hij dat zegt
Dat is echt een klein jagertje maar een hele lieve poes echt een madam jaagt ze veel lijkt dat ze het leuk vind overleden dieren kan ook maar stop zo even hahah