Even inbreken hoor; Haha straks worden we een duo flowertje! Naomi; Vraag me ook af leeft de hond nog? Krijg een 'ongemakkelijk' gevoel bij de hond. Alsof hij zich vaak niet op zijn gemak voelt/ heeft gevoeld. Kan dat kloppen? Ook voel ik een soort hardnekkige pijn, maar weet niet of ik dat moet linken aan hond of aan een van jullie. Ook omdat je vraagt om de foto van jullie én jullie hond te lezen.
Moeilijk, moeilijk, moeilijk hoor Nathalie. Weet niet of ik dat door krijg omdat ik het moeilijk vind, of omdat hij moeilijk doet met het eten haha Ben je makkelijk over te halen misschien? Dat je denkt als hij maar iets eet, al is het dan een toetje, dan ben ik al blij? En heb je zelf wat stress of onzekerheid? Dat voel ik namelijk, ik vermoed bij jou zelf. Of evt. veranderingen de laatste tijd in het gezin/huis etc. waar je zoontje last van heeft.
Levend en wel ligt hier naast me te slapen in zijn mandje.. .. Misschien dat ie sinds de komst van de kleine wat meer in zichzelf is, maar voorheen niet bepaald.. Ga deze week met hem na de dierenarts, was benieuwd of je daar misschien iets over ziet..
Ik ben wel makkelijk over te halen inderdaad. Als hij maar iets binnen krijgt vind ik het prima. Ik heb wel wat stress, maar dat heeft weer te maken met de kat eerder besproken. En vanavond slik ik me laatste pil, daar ben ik wel heel veel mee bezig in mijn hoofd
De kleine voelt dat je druk bent, dat er iets staat te veranderen waardoor je een beetje uit je doen bent denk ik. Ik denk dat de oplossing ligt bij dat je zelf wat meer ontspanning neemt en echt tijd voor jezelf. Je bent een druk 'baasje' veel bezig met veel dingen tegelijk. Neem alles 1 voor 1 ( dat is heeeeel moeilijk dat weet ik hihih..) Zodra je wat meer ontspannen bent heb je goede kans dat de kleine man beter gaat eten. Ik zie wel dat hij een beetje een houding heeft van ik probeer graag uit en ik ben de baas over het eten. Want mama is al blij als ik iets eet. Dat kan soms geen kwaad.. Maar wees er op tijd bij om iets minder makkelijk te zijn, anders heb je kans dat hij een 'loopje' gaat nemen met het wel en niet eten. Hij is slim genoeg in ieder geval!
Ik denk dat hij iets heeft.. Hij heeft rare plekken over zijn hele lichaam.. En hij is erg na mijn man toegetrokken, dat was voorheen andersom..
Oke denk.omdat.jij veel bezig bebt met finn je hond daarom meer toetrekt naar je man Laat me even weten wat de dierenarts zei wil ik wel graag weten
Flower en troetelbeertje, zouden jullie voor mij 3 foto's willen lezen? Het gaat om mijn kat en hond, en de zoon van mijn zus.
@troetelbeer en flowertje: de pijn bij mij, tja heb sinds een week behoorlijk last van mn rug dus dat kan inderdaad wel. of de hond zich vaak ongemakkelijk voelt weet ik niet, is het makkelijker als je alleen een foto van hem hebt?
Over de kat denk ik nog even na... Moeilijk.. Het eerste wat ik bij de hond voel is angst, teruggetrokken zijn. Ik hoor graag of je dit herkent. Kan het zijn dat hij/zij heel verdedigend is over zijn/haar eigen plekje maar dat eigenlijk niet goed durft?
goh verbazend wekkend zeg! moet zeggen dat ik altijd redelijk nuchter ben, maar verbaas me echt op recht. knap hoor, zouden jullie de foto van mijn zoontje kunnen lezen. ben heel bang dat hij niet goed ontwikkeld ofzo. maak ik me druk voor niets? bedankt alvast!!!