aahhh had vanochtend een heel licht streepje op mijn kv test! Willen jullie even turen? Was er binnen vijf minuten.....met slecht licht een foto gemsskt. Nu ging mijn dochter er met de test vandoor en de test bedchadigd nu id mijn streep weg! Arrrghg.....hij droogde feller op. Zien jullie het ook?404 Error Page
Jeeeyy! Echt zo zonde had heel snel een foto gemaakt daarna droogde hij al duidelijker op maar toen ging het mis haha. Nu kan ik niet meer turen! Was zo benieuwd hoe hij zou opdrogen...
Ik zie ook een streepje. Wel heel erg licht nog. Misschien vandaag nog of anders morgen vroeg weer een testje? Succes!
Haha ja nog een kv maar vind ik zo zonde streep was toch nog zo licht dus ga wachten tot morgen of overmorgen! Zeg ik nu....
Ik zie m zeker! Mijn ervaring is dat ze echt nog een behoorlijk stuk opdrogen en donkerder worden gedurende de paar uur(!) erna, dus daar zou ik als ik jou was toch wel nieuwsgierig naar zijn Gewoon nog een testje doen, hihi!!! En gefeliciteerd
Heb ik helaas niet! deze foto nam ik zodra ik wat zag. Daarna werd hij duidelijker maar toen ging mijn dochtertje ermee vandoor en beschadigde de test. haha zal je net zien. Dus heb geen foto kunnen maken van de duidelijkere streep..
Vanochtend weer getest en negatief. Of een heeeeeel licht streepje waarover ik twijfel of hij er wel echt zit. Vriend zag niks....ook nog niet ongesteld! Hoe kan dit nou?
Kan met je sterk wisselende cyclussen te maken hebben. Van welke NOD en cycluslengte ben je eigenlijk uitgegaan? De test zou anders ook nog op je eisprong gereageerd kunnen hebben. Sommige testen, hoe vreemd ook, reageren op je eisprong. Dat is al meerdere keren bewezen door diverse dames op dit forum.
Ik lees overal dat het zich per 48 uur vermeerdert? Fan xou je vandaag een oplopende test moeten hebben? Succes!