Ik voelde me al een tijdje een olifant (en ik moet nog zo lang, hihi), maar volgens mij is het nu bevestigd. Zit ik een of ander programma te kijken met olifanten, wordt er een opmerking gemaakt dat olifanten altijd honger hebben. Nu weet ik het zeker. Ik ben een olifant!
Hahaha, nou, hoe je je ook voelt, er groeit een wonder in je buik meis, dus olifant of niet, je mag supertrots zijn :-D
Haha, die Gupsie. Mijn broertje is met 10 maanden geboren, die deed een poging geloof ik, hihi. En ik ben ook super trots hoor, maar vond het wel heel grappig dat het zo gezegd werd op tv. Ik leef zo ongeveer van maaltijd naar maaltijd.
Misschien een geruststelling, in ons cultuur (india) brengen olifanten geluk. Dus je mag er best trots op zijn.
Ik ben niet de eerste die eraan dacht, maar een olifant draagt wel heeeel erg lang... dat doen we jou niet aan hoor!!!! Groetjes Daphne
@Mieltje: Dat zeiden ze later in het programma ook, toen vond ik het een stuk minder erg, hihi. @Daphne78: Maar ietsje later mag de kleine wel komen hoor! Ben 31-12 uitgerekend en dat is niet ideaal. En de weken daarvoor ook niet. Maar we hebben niks te kiezen he Maar eehh, hoe is het nu met spugen?
Die medicijnen die ik heb gekregen helpen gewoon echt. Ik denk dus dat mijn maagsappen de oorzaak waren van het veelvuldig spugen. Kan zelf weer genieten van eten! Het gaat dus echt heeeeeel veel beter.
Daphne82: uitgerekend zijn op 31-12 is helemaal niet erg hoor. Ben zelf ook op oudjaarsdag geboren en heb het altijd enorm leuk gevonden. Ben er nog steeds erg blij mee en zou geen andere dag willen hebben.