Vragen voor de lumea ervaringsdeskundigen

Discussie in 'De lounge' gestart door Sneeuwvlokjes, 29 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Hoi dames
    Onder andere naar aanleiding van een topic hier heb ik de lumea van philips gekocht. Ik ben vandaag gelijk begonnen. Eerst netjes alle haren weggeschoren uiteraard.
    Maar allejezus, ik vind het onder mijn oksels en bikinilijn echt zeer doen!!!!
    Ik heb een hele lichte (lees:melkflessen) huid en zwarte haartjes. Ideale combinatie dus. Ik ben begonnen met stand 3 (ik dacht; lekker medium) dat deed echt zeer. Toen ben ik naar stand 4 en daarna 5 gegaan. Maar alles deed zeer. Hoe kan dat nou? Hebben jullie dit ook? Op welke stand zetten jullie hem?
    Mijn benen deden gelukkig vrijwel geen pijn (stand 3).
    Waarom bestaan stand 1 en 2? Hierover staat niets in de gebruiksaanwijzing (alleen dat stand 3 t/m 5 geadviseerd wordt).

Voor de duidelijkheid: ik ben absoluut niet kleinzerig. Kan veel hebben. Maar dit vond ik echt erg gevoelig!

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Dit type heb ik;
    Lumea Advanced IPL - teruggroeipreventie SC1997/00 | Philips

2. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Ja bij mij doen mijn oksels ook best pijn. Denk omdat het een dun huidje is daar. Doe wel alles op stand 5. Je huid goed strak trekken voor je flitst helpt wel wat. Ik bijt er altijd even doorheen, zijn maar een paar flitsjes. Benen voel je inderdaad niets van op standje 5, gelukkig haha daar ben ik altijd langer mee bezig.

3. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik zet hem juist meestal op 2 of 3 voor de bikinilijn omdat ik het anders wel erg heet vind.
    oksels kan ik juist prima 4 of 5 verdragen

4. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Oksels en bikinilijn doe ik altijd op 3 en die altijd als eerste! Dat scheelt altijd vind ik. Daarna benen op 4.

Hier ook melkflessenhuid met zwarte haartjes

5. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Ik doe de bikinilijn op 2, oksels op 3 en de benen op 5. Knieen en achterop de kuiten en bovenbenen op 4. Bikinilijn op vier of vijf doe ik echt niet. Anders lijkt het net of je een stroomschok krijgt.

6. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Joh! Ik dacht dus dat stand 1 de meest intensieve is en stand 5 de laagste. Dit concludeerde ik n.a.v. De tabel in de gebruiksaanwijzing. Hierin staat dat voor een huid die snel verbrand stand 4-5geadviseerd wordt, en een huid die zelden verbrand: stand 3-4.
    Of heb ik het verkeerd gelezen? Nou ja, ik ga volgende keer maar een standje lager toepassen.

Bedankt voor jullie antwoorden!

Deel Deze Pagina