In het kader van de goede voornemens... Ik moet van mezelf gaan sporten...(zie daar begin ik al; het zou beter zijn als t ik t echt zou WILLEN) Maar goed...sporten dus. Ik ben niet echt een volhouder en alle pogingen tot regelmatig sporten zijn al gestrand. Dus...wat voor sport doen jullie; is t leuk en goed vol te houden?
ik schaats, het nadeel is wel dat je redelijk dichtbij een schaatsbaan moet wonen om een beetje gemotiveerd te blijven... verder heel leuk en absoluut aan te raden!
1 x per week pilates (geen idee ga woensdag voor de 1e keer) 1 x per week fitness (loopband, crosstrainer en fiets). Ik ga samen met een vriendin dus ik heb een stok achter de deur. Overige dagen ga ik weer beginnen met zumba. Hartstikke leuk!
ik denk dat adt heel persoonlijk is. Zelf vind ik fitness heel leuk. gewoon omdat je dat alleen kunt doen en je verstand op 0 kunt zetten. Ooit een tijd squash gedaan, dat vond ik ook geweldig leuk. maar een paar keer per week een uurtje lopen is ook sporten hoor! Gewoon op wandel tempo genieten..
Ik heb een onbeperkt abonnement op de sportschool en doe van alles. Steps, aerobics, body shape, bounce fit, Bootcamp, zumba, pilates Heerlijk. Ik ga ook meerdere keren per week.
Ik ga straks weer hardlopen. Daarnaast doe ik de 5 Tibetanen ( Yoga) trampoline springen en Touwtje springen. Ik houd van cardio. Yoga doe ik na de cardio als afsluiting. Ik doe het dus niet met mensen maar alleen. Ik vind het heerlijk. Ik mag straks weer beginnen. Hardlopen doe ik straks ook met kind(eren) omdat ik een fietskar heb waarbij ik een joggingset kan halen. Ideaal.
Totdat het niet meer ging met m'n knieën heb ik met veel plezier hardgelopen. Dat deed ik gewoon zelf met schema's die je kunt uitprinten op www.hardlopen.nl bijvoorbeeld of runners world. Ik was echt een heel erge beginneling in het begin. Het was dan een schemaatje met 30 sec hardlopen, 2 min rustig wandelen en dat dan 5x achter elkaar enzo. en die 30 sec hardlopen vond ik dan al heel lang duren Maar je merkt dat je heel snel vorderingen maakt en dat motiveert enorm. Het is wel belangrijk voor je gewrichten om, als je merkt dat je het leuk vindt, goeie loopschoenen te kopen. Ik heb veel te lang op m'n fitnessschoenen gerend en dat is echt niet goed geweest voor m'n knieën. Uiteindelijk heb ik meegedaan aan een aantal van die georganiseerde loopjes. 5 km lukt na een paar maanden al Bij ons in Leiden is er 'Hollen met Han' als je liever begeleid wilt starten met lopen en in veel steden zijn er 'Start to run' cursussen die nu weer gaan beginnen. Hierbij word je zeker als beginner heel goed begeleid en kun je al je vragen stellen. Succes met sporten!!
Ik wil ook weer gaan hardlopen maar ik vind het niks met dit weer. Veel te glad en te koud. Dus ga eerst maar es een paar maandjes naar de sportschool. Onbeperkt en dan maar zien waar ik op dat moment zin in heb. We hebben trouwens sinds vorige week een crosstrainer in huis staan, wil daar ook regelmatig op proberen te sporten. Maar eerst moet het pak mini tompouzen op (over van verjaardag gister..) Lukt me wel vandaag denk ik, ben al op de helft
ik heb veel gefitnesst, maar omdat ik mijn werk thuis alleen kan doen als de kids slapen heb ik daar nu geen tijd meer voor. Ik poets genoeg in huis, ik speel genoeg met de kids dus beweeg de hele dag door nu.
Aan de dames die aan Zumba doen hoeveel betalen jullie permaand en hoeveel keren per week gaan jullie? wil graag ook zumba doen, maar heb geen flauw idee wat het gemiddeld hoort te kosten. Zag laatst een site die behoorlijk duur was >.<
Ik betaal 45 euro per maand voor onbeperkt. Niet alleen zumba dus... Ik ga bijna dagelijks naar de sportschool, soms 2 x per dag.. Dus in verhouding niet veel geld..