Het is een foto van mezelf geworden in een strakke jurk! Foto heeft me man buiten gemaakt bij een weiland haha en dan een leuke tekst erbij zetten morgen..
Ik zet hem wel nog eventjes.. Maar haal hem 6 uur weg ivm herkenning ofzo jammer dat de kwaliteit van de foto zo slecht word op zp.... *weg*
Amaai ik ben paar dagen verder dan jou, maar zo een buik heb ik nog niet mooie foto. Ik ga bnn een week of 2 pas aankondigen op fb. Met buikband met "fre did it" erop. Die van de baktijd heb ik ook besteld... mijn vriend is ook chef kok. Heb al wel een tekst vr erbij Heb trouwens morgen ook echo. Spannend he.
Oo leuk Aster! Een nieuw huis en een baby! Lekker aan de klus nu. En hoe waren de reacties op fb? Ps: krijg je je jas niet meer dicht?
Leuke foto's komen er voorbij! Toevallig vandaag onze aankondiging gemaakt. Volgende week hebben wij de eerste echo. Het zal niet lang daarna duren voordat we het aan zullen gaan kondigen en daar willen wij deze foto voor gebruiken. Nu al voorpret haha!
wij hebben het zo gedaan onze dochter had dit T-shirt aan en daar een foto van genomen en die hebben we naar iedereen gestuurd en daarna op facebook gezet