Ik heb nu AVG maar ben er alles behalve tevreden over momenteel, in het begin nog wel maar nu niet. Welke raden jullie mij aan ??
avast is heel goed, gratis voor een jaar en dan kan je het weer verlengen. kijk uit met bepaalde virussen van buma stemra en politie. die worden door geen enkele scanner tegen gehouden en blokkeert je hele pc. je kan dan helemaal niks meer doen. en heel belangrijk: mocht je zo een virus krijgen: ze vragen om geld,/boete dus NIET betalen. Politie hier gaf al aan dat heel veel mensen dat wel doen. verder heb ik ook wel eens norton gehad, maar die is vaak moeilijk te downloaden (kan soms via adobe) die is ook heel goed.
Weet je wat het is, ik denk dat er een virus op de laptop zit maar die AVG heeft niets tegen gehouden, krijg iedere keer popups met reclame enzo, '' klik hier u heeft gewonnen '' pff .. Je zou denken dat een virus programma's dat wel tegenhouden maar helaas Ik ben nu Avast aan het downloaden dus die is dan geheel gratis
Free Avast idd, goed en heeft niet veel ruimte nodig. Ik gebruik deze al jaaaaaren en nog nooit een virus gehad (afkloppen).
Meestal is dat mallware, Ik heb hier een website met heel breed uitgelegt van hoe en wat en hoe je het kan voorkomen en verhelpen. Misschien heb je er wat aan. Malware : Wat - oorzaak - gevolgen - verwijderen - voorkomen
Ik heb ook AVG en heb dat niet hoor, ben juist onwijs tevreden. Wat jij beschrijft is malware en kun je weg halen met ad-aware. Ad-Aware by Lavasoft - Antivirus software, free spyware removal, firewall
Avast is goed, hebben we hier ook. (ja, ik heb gelezen dat je die al aan het downloaden bent). Die popups zien er idd uit als malware en soms piepen die er toch door en moeten met een malware/spyware programma weggehaald worden.
Heb inmiddels AVAST gedownload en geinstalleerd, gelijk met een serial key erbij dus dat is mooi Adware ga ik dan ook maar eens verwijderen thanx voor de tips