Foto op canvas hoe en wat????

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door wendyw80, 4 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Hallo allemaal.

Ik weet niet of dit de juiste plek is maar ik vraag het toch maar.
    Wij willen als kerstkado voor de opa's en oma's een mooie
    foto van onze kleine meid op canvas laten maken.
    Nu heb ik net even zitten kijken op internet maar zie door
    de bomen het bos niet meer.
    Zoveel aanbieders en zoveel verschillende maten en prijzen.
    Ik heb dan ook een paar vragen en misschien dat jullie hier
    ervaring mee hebben.
    -Welke site heeft de mooiste foto's,beste service etc?
    -Welk formaat is leuk om kado te geven?
    is 30/30 bv niet te klein? of 40/40 niet te groot?
    -Of is rechthoekig het mooist bv 30/40?
    Dit wilde ik graag even weten.
    Groetjes

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meis.

tja moeilijke vragen. ligt ook aan je foto. is je foto in het vierkant het mooist of juist ligend of staand. weet je al waar je schoonouders hem op willen gaan of kunnen hangen. dan weet je ook een beetje wat je kan gaan doen. ik zelf ben hellemaal suppeer tevreden over
    Je mooiste foto op canvas - Herinneringen op Linnen - home
    Daar is het in verhouding ok het goedkoopst omdat je geen verzend koste betaald en de lijste er3 cm en dat is niet over al

en als je nu damespraatjes in vult krijg je ook nog 10% korting.

heb net nog 2 doeken besteld

En ik zelf heb er eentje van 40 bij 60 en dat is best wel groot. dus echt een blik vanger. maar weet niet of dat even leuk is voor opa en oma.

3. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Ik heb zelf goede ervaringen met herinneringen op linnen. Kwaliteit van de afdrukken is super en ook de service van hen is helemaal oke. Ik heb hier al meerdere canvas schilderijen laten maken.
    Volgens mij zijn de prijzen bij hen ook wel oke, en vaak hebben ze ook nog bepaalde acties, waarbij je kroting krijgt op bepaalde formaten.

voor alle info. kun je ff op hun site kijken; www.herinneringoplinnen.nl

succes!

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

En ook ik ben erg tevreden over dit bedrijf! We hebben er inmiddels meerdere van in ons huis. Ze leveren ook lekker snel. Wij hebben een hele grote van 60x90 van de 1ste foto van dochter, nu bijna 2 jr later nog steeds zo`n mooi aan de muur.

5. lotjebobje

lotjebobje Actief lid

11 dec 2008
    101
    0
    0
    mama
    almelo
    Als je geld wil uitsparen kan je ook bij de hema bestellen.
    Het is van zeer goede kwaliteit en je kan bij het bestellen kijken of de foto beter op vierkant of op rechthoekig past.
    het is ook erg handig om verzendkosten te besparen want je kan hem zelf gratis ophalen bij de hema vesteging van jouw keuze.

succes :D

6. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Herinnering op linnen is geen canvas. Maar linnen. Dat is wel verschil in doek.
    Een vriendin van mij vond 'herinnering op linnen' minder mooi. En ze zei ook dat ze toen niet eerst kon zien hoe de foto op het doek kwam. Hij is mooi geworden maar ze had hem iets anders willen hebben.
    Dit is een aantal jaar geleden, dus inmiddels wellicht veranderd.

Zij was erg te spreken over hema. Onlangs hadden ze 20% korting, weet niet of dat nog steeds zo is.
    Maar daar zie je eerst je eindresultaat. Ook met wat er op de zijkantjes komt te staan.

Verder zijn je vragen natuurlijk nogal persoonlijk. Iedereen vind wat anders mooi t.a.v. formaat/ kleur/ soort foto.
    Ik vind sepia of zwart/wit mooi en dan liefst een beetje een spontane foto. Ben niet zo kapot van poitie-foto's, vind ik te gemaakt.

Ik heb nog een kerstbon van vorig jaar voor herinnering op linnen. Dus ga er daar binnenkort eentje bestellen. Ben benieuwd. Lotte is nu 1/2 jaar oud, maar kan nog steeds geen foto kiezen... haha dat is dan weer mijn 'probleem'.

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

volgens mij is bij herinnering op linnen één en ander veranderd n.a.v een test van Kassa. Daar kwamen ze niet heel slecht uit, maar wel een duidelijk minpunt op iets, en later werd ook duidelijk vermeld, dat ze het verbeterd hadden.

Wij hebben zowel bij canvasenco.nl besteld als bij herinnering op linnen. Vond Canvas en co ook prima.

Verder vind ik persoonlijk 40 bij 40 een erg mooi formaat, maar 40 bij 60 ook... 30 bij 30 net te klein...

8. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Leuk idee, hebben wij vorig jaar namelijk ook gedaan ;)
    Wij hebben besteld bij Wijfotoservice.nl, is snel, betrouwbaar en goede kwaliteit,
    maat ligt aan de foto, wij hebben 30 bij 30 gegeven en dan staat er alleen zn snoetje op.

9. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi, volgens mij heb ik hem bij foto.com gemaakt. Was snelle levering en bij bestellen kon je aangeven hoe je hem gesneden wilde. Firmaat is 40 bij 60 is echte blikvanger. Wat ook mooi is is bijv. 3 kleine schilderijtjes vierkant die 1 geheel vormen, of alle 3 met een close up etc.etc.

Succes!

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Bij herninering op linne is dat inderdaat veranded. je kan nu zien wat je met je foto doet. en hoe je hem op Linnen wil t

11. greetie

greetie Actief lid

16 sep 2009
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    hema is super!

Deel Deze Pagina