Vriendinnen op verjaardag kind?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 21 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Hoi,

Komen jullie kinderloze vriendinnen ook op de verjaardag van je kind?
    Of doen ze hier niet aan omdat zij een heel ander leven hebben?

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ja, vrienden die geen kinderen hebben komen ook op de verjaardag van Esmee..

3. adi

adi Niet meer actief

Ik ben ook benieuwd straks. Ik heb niet veel meer kinderloze vriendinnen, maar mijn beste vriendin heeft geen kinderen en ik ga haar zeker uitnodigen. En dan zien we het vanzelf :)

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ja hoor, ook die komen hier gewoom op Joey's verjaardag!

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Ja, hier ook. Maar niet zoveel vrienden/vriendinnen als op m'n eigen verjaardag, dan wordt 't wel erg druk, aangezien met Milan's verjaardag natuurlijk ook de vrienden/vriendinnen van mijn vriend komen.

6. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ja hoor, die komen gewoon. Kan ook rustig met een kinderloos vriendin afspreken om gezellig te gaan winkelen met mijn dochter bv. Verschillende levens, dat wel, maar de vriendschap is er niet minder om dus ook bij zulke dingen horen ze er gewoon bij.

7. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ja hoor, die komen allemaal gewoon op de verjaardag van mijn zoontje. Met zijn eerste verjaardag hadden al mijn (kinderloze) vriendinnen aan zijn verjaardag gedacht zonder dat ik er iets over gezegd had (ik doe nooit aan uitnodigen en vier het altijd op de dag zelf) terwijl veel van de vrienden van mijn (inmiddels ex) vriend het vergeten waren. Terwijl die toch allemaal kinderen hebben, dus verschillende levens hoeft wat dat betreft niks uit te maken.

8. namya

namya Niet meer actief

ja hoor die komen ook

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier komen kinderloze vrienden ook gewoon op Levi zijn verjaardag

10. Ja die komen ook gewoon op Gabriëlla haar 1e verjaardag.. Niet allemaal, maar de meeste wel!
    En ik ben nog jong, dus genoeg hebben nog geen kind ;)

11. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Mijn vriendin is niet geweest :(.. vind het wel jammer, maar ik denk omdat ze nog niet in dat wereldje zit er vast niet aan gedacht heeft hoe belangrijk een 1ste verjaardag is.

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik zou niet inzien waarom niet???
    Dat ze een ander leven hebben...ja kan misschien wel zo zijn, maar ze is toch jou vriendin??Dan vind ik dat ze eigelijk gewoon hoort te komen!

13. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Mijn vriendinnen komen wel en van de vrienden van mijn man komen er altijd een paar. Die doen niet aan kinderverjaardagen.

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    bij mij zijn ook geen vriendinnen op mika's 1ste verjaardag geweest hoor. Ja 1ntje dan die woont letterlijk schuin achter mij en haar dochtertje (6jaar) vind mika het einde ;). En kan het goed met haar vinden. Maar voor de rest zijn er geen vriendinnen op de verjaardag geweest. Doen we zoizo niet bij ons in de groep. En aangezien de groep nu uit elkaar is gevallen zal het helemaal niet meer gebeuren ;). Maakt me ook niet uit, heb liever 1 iemand die er graag is dan dat er 10 zitten omdat het moet.

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Helemaal mee eens, hier verschilt het ook hoor, komen ze, prima, komen ze niet, ook prima. Maakt mij niet uit of ze kinderen hebben of niet, als je zin hebt ben je van harte welkom, heb je geen zin, even goede vrienden, verjaardagen die een 'verplichting' zijn, daar heb ik een schurfthekel aan.

16. Knuf de Konijn

Knuf de Konijn Actief lid

19 jun 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hier een kinderloze vriendin. Ik word gewoon op elk verjaardag uitgenodigd van de kleintjes van mijn vriendinnen. En elke keer ga ik ook gewoon. Ik vind het leuk.

17. Yukl

Yukl Niet meer actief

We hebben 3 vriendinnen van mij en 2 vrienden van manlief uitgenodigd. Een vriendin en een vriend konden niet en een andere vriendin van mij zat in het buitenland. Dus uiteindelijk zijn er 2 mensen plus aanhang gekomen. Hartstikke leuk :) Ik had er nog wel meer willen uitnodigen, maar het moest wel een beetje leuk blijven voor zoonlief. Anders zou het te druk worden vrees ik.

18. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ja hoor hier ook, zou niet weten waarom niet ..

19. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ja hoor, mijn kinderloze vriendinnen komen ook op zijn verjaardag, leuk!

20. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Hier nog een kinderloze vriendin, mijn vriendinnen beginnen nu pas kinderen te krijgen maar ik zou het best heel vervelend vinden als ik om die reden niet uitgenodig zou worden.

Deel Deze Pagina