Hoi iedeeen! Ik heb onlangs in het zwanger worden forum een poll geplaatst met de vraag of jullie het leuk zouden vinden om een keer uit eten te gaan met andere forumleden. Meer dan de helft van de stemmers vonden dat een leuk idee! Daarom dit nieuwe berichtje: Je kunt je bij mij opgeven voor het etentje. Stuur me een berichtje via dit forum en vermeld daarin de volgende gegevens: Nickname Naam Emailadres Woonplaats Voorkeur type Eten Voorkeur bedrag Evt tips mbt het restaurant Het etentje zal regiogebonden zijn. Bij voldoende animo in jouw regio zal het etentje gepland kunnen worden. Ik zoek daarvoor nog een paar vrijwilligers die het etentje in haar regio wil plannen, als eenmaal bekend is dat dat doorgaat! In regio Veghel/Brabant heb ik inmiddels een vrijwilligster! Groetjes, Linda
Leuk idee, denk dat er bij mij weinig animo zal zijn, is een beetje eenzaam eten! Maar een hele gezellige avond alvast!
JAAAAAAAAAAA, dat lijkt me nou eens gezellig! Gaan we met zijn allen op leguanen jacht en daarna trekken we er een lekker soepje van !
hahaha zal ik mn man vertellen, hij wil die dingen namelijk houden in die glazen bak waar nu nog neon tetra's en kersebuikjes in zitten! Nee schat, sorry, we gaan ze niet bekijken maar OPETEN!
Plakken we er toch gewoon een vakantietje aan vast Dat kan ik op het moment wel gebruiken vakantie Daarnaast ben ik nog nooit op Aruba geweest en in New York
Zooo, ik heb je een pb gestuurd... Heb er nu al zin in! Mocht ik je ergens mee kunnen helpen hoor ik het wel xXx
Heb ook een pb-tje gestuurd. Ben benieuwd wie er uit mijn regio (oost-brabant) nog meer aanmelden... Groetjes Jelske
Hey dames, het gaat goed met de brabantse aanmeldingen! Voor mij minder leuk want waar blijven de friezen?
Hier Friezin woonachtig in Leeuwarden! Ik lees ff de berichtjes en dan ga ik lezen over hoe ik me aan kan melden. Ik wou je gewoon niet langen alleen laten....
Nou, welkom. Ik ben trouwens ook 22. Ik zxie dat jij al aardig wat moet doorstaan op deze jonge leeftijd....