hallo, krijg je van bonprix reclame thuis gestuurd als je er wat besteld? Ik wil er namelijk wat bestellen maar heb helemaal geen zin in al die reclame.
Mag je best vragen hoor! Ik heb namelijk een hekel aan die reclame allemaal. Dus bestel om die redenen niet...
Overigens, niet 'af en toe' een boekje, ik heb er minstens elke maand eentje van ze in mn brievenbus liggen.
Regelmatig toch een boekje in de bus. Die gaat dan gelijk bij oud papier. Krijg ook via email reclame, maar daar kan je je van afmelden.
Je kunt je overal voor afmelden! Ik heb er trouwens ook wel last van. Ik heb expres een nee-nee-sticker, om vervolgens toch troep te krijgen van de bon prix, h&m, Ulla Popken, M&S mode, etc. Zo jammer Mja, ik haal het uit de brievenbus, zet 10 stappen naar de papierbak en gooi ze er in. Dat is ook precies de tijd die ik er aan wil besteden aan ergeren. Tien stappen, meer niet. Daarna denk ik er niet meer aan De Bon Prix mailde mij trouwens 2x in 3 dagen tijd. Prima verder dat ze geld nodig hebben, maar ik heb het nu naar de ongewenste mail gestuurd. Met hun stomme gratis-verzendkosten-codes; gratis verzending vanaf 60 euro. De reden dat ik bij de Bon Prix koop is juist omdat ze leuke dingen hebben BENEDEN de 60 euro. Duh.
Krijg altijd de boekjes b innen. Vandaag nog iets op de bus gedaan. Best leuke kleren, had eerst bij klingel willen bestellen, mr vind bon prix leuker.
heb me direct afgemeld. Als ik ooit nog post krijgt dan gaat ie retour afzender met de melding 'ongevraagde reclame'
Hahah voor mij zou dat ook reden zijn. Daarom was ik wel nieuwsgierig Hier zitten we te denken om zo'n nee nee sticker aan te vragen. Hebben toch een reclame folder app.
Maar een nee-nee sticker helpt dus tegenwoordig lang zoveel niet meer, want als je ergens een keer besteld hebt dan hebben ze je adres en dan is het dus geen 'ongeadresseerd reclamedrukwerk' meer.