foto op pandora-bedel

Discussie in 'De lounge' gestart door Poohbeer2, 10 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Op internet zijn verschillende websites waar je een foto op een pandora-bedeltje kan laten zetten. Maar op de ene site kan je de afbeelding van een voorbeeld-bedel niet vergroten en op de andere website ziet de foto er niet erg scherp uit (wat ook kan komen door de foto of de website).

Wie heeft er ervaring met zo'n persoonlijk bedeltje en waar heb je die laten maken?
    Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Een vriendin van mij heeft een foto van haar broer in een bedeltje staan. En die is heeeel mooi en duidelijk!!
    Had ik niet verwacht van zoiets kleins, maar t was de moeite waard!

3. sinada

sinada Niet meer actief

De foto is er na een paar keer douchen al af. Heb het eens op een pandora laten doen maar het word nat en je foto vervaagd

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Weet je ook waar die gemaakt is???
    Ik wil graag een foto van mijn dochter in mijn armband

5. sinada

sinada Niet meer actief

Dat zou ik niet meer weten. Volgens mij iets met Anita. Heb er helaas meer slechte verhalen over gehoord

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Oh wat een verschillende reacties!

Zij heeft het via een juwelier laten doen!

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    @tamale: weet jij toevallig waar die bedel gemaakt is?
    Jammer dat er ook slechte kwaliteit is.
    Lees wel overal dat er een kraswerend en waterdicht laagje over de foto komt, alleen zijn het allemaal websites die ik niet ken.

8. sinada

sinada Niet meer actief

Klopt wat ze zeggen alleen word er een plastic plaatje op je bedel geplakt. Er kan dus water tussen komen als je hem beschadigd. Kraswerend is maf want het is vrij zacht materiaal

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ben benieuwd naar andere ervaringen. Jullie ervaringen lopen dus erg uiteen. Zal eens informeren bij de juweliers hier in de buurt. Tot nu toe alleen op internet gezien.

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    mn schoonmoeder heeft er ook eentje, die heeft ze nu al 2 jaar, en blijft mooi.
    Ze doet haar armband al standaard af als ze gaat douche, dus die ervaring kan ik niet delen.
    De foto is ook super duidelijk.

Ik moet alleen even goed gaan nadenken, waar ik dat heb laten doen

11. hardloper

hardloper Niet meer actief

ik heb ze ook (die van de ronde armband, ik geloof dat je ook platte hebt) vind ze mooi en duidelijk, en eerlijk gezegd ga ik ook niet douchen met die armband om. Ben er erg blij mee

Deel Deze Pagina