vroeg in de avond is mijn kleine meisje gebeten door een hond, hij snuffelde even aan haar been en beet toen meteen. Maar wat ben ik blij dat ze hoog in de Stokke zat anders had haar gezicht op grijphoogte gezeten. Na een bezoek aan de HAP blijkt de schade mee te vallen, hechten deden ze niet ivm eventueel vuil in de wond dus is het naar elkaar toe getrokken met een zwaluwstaartje. Groetjes Anita
Zo dat zal schrikken geweest zijn!! Van wie was die hond dan? Hopelijk komt alles weer goed met haar! en inderdaad mooi dat ze zo hoog zat!!
Jeetje dat is schrikken ! Idd was het een hond van een bekende ? En ga je aangifte doen ? Gelukkig valt de schade mee.
Zo dan. Jullie zullen wel geschrokken zijn. Kan je weer zien he, dat dieren nooit te vertrouwen zijn. Heb je het hierbij laten zitten of klaag je de eigenaar aan?
Nee de eigenaar gaan we niet aanklagen aangezien het de hond van een familielid was (we waren er op visite) Ze zijn nu met elkaar aan het overleggen wat ze gaan doen, ik heb de keuze bij hun neer gelegd. Ik heb ze wel verteld dat zolang de hond nog bij hun is wij er niet meer komen (wat ze volkomen begrijpen). Ze hebben zelf geen kinderen, maar goed Kinley deed niets zat alleen maar in de wandelwagen. Groetje sAnita
Jeetje dat dit echt is gebeurd, wat zielig voor je kindje. Mijn vrouw is echt onwijs bang voor honden. Toen ze zwanger was zagen we op de site van Stokke een filmpje over een Stokke in een park en een hond die niet bij het kindje in de Stokke kon , overigens een hele lieve hond, maar mijn vrouw zag het meteen gebeuren..... We hebben dus niet lang nagedacht en hebben gelijk een Stokke gekocht. Ik zal mijn vrouw meteen je bericht laten lezen. Heel erg veel sterkte met je kindje en hopelijk houdt ze er geen trauma aan over.
Ahh wat zielig voor je kindje! Ze zal wel erg geschrokken zijn! Heel veel sterkte, en idd maar goed dat je die kinderwagen hebt!!
zo wat een mazzel heeft ze gehad! Tja zo zie je maar weer ze blijven onvoorspelbaar! Gelukkig valt de schade mee! En je meisje is het vast zo weer vergeten!
Ik doe gewoon hetzelfde als mijn ouders met mij hebben gedaan (al was het bij mij vele malen erger en ben ik door mijn reddingsvest niet doodgebeten) en ga morgen gewoon weer bij mijn buren staan, die allemaal honden hebben. Dan vraag ik gewoon of ze dicht bij haar willen komen met de hond aangelijnt. Net was ze wel steeds aan het huilen (wat ongewoon voor haar is) dus heb haar maar een zetpil gegeven want ik kan me voorstellen dat haar been zeer doet aangezien je overal tandafdrukken ziet (gelukkig is er maar eentje door het vel heen gegaan). Towser dit was een grote hond (formaat herder maar het is geen herder). groetjes Anita
Wat erg zeg! Vreemd gedrag ook van die hond. Wij hebben een andere manier om geen hond bij de inderwagen te krijgen. Onze eigen hond, Die jaagt iedere hond die ook maar iets in de buurt komt direct weg.
Misschien ben ik een beetje dom hoor, maar wat is een Stokke? Gelukkig is het goed afgelopen en valt de schade allemaal mee. Maar ben je nu niet bang dat de hond vaker gaat happen? En in ergere mate?
Das altijd handig, helaas hebben we onze hond vorige maand in moeten laten slapen. Nu mis ik hem nog het ergste want wat zou het fijn zijn als ze morgen gewoon weer met Jacky in aanraking zou komen. Groetje sAnita
Ow meid wat schrikken zeg! Kan me voorstellen dat je nu heeeeeeeel erg blij bent met die wagen! Ik vrees ook altijd voor zulke dingen...ook met onze eigen hond terwijl dat goed gaat... Ze zijn nooit te vertrouwen...zelfs als er in onze ogen niets verkeerds gebeurd! Ik hoop dat je meisje niet bang voor honden wordt! Goed dat je gelijk morgen naar je buren gaat! Kus voor je meisje!
jeetje meis dat is schrikken geweest ik heb geen stokke maar begin er nu spijt van te krijgen als ik het zo lees sterkte met je kleine schat