Ik heb op 31 dec een miskraam gehad en tot 2 weken terug zijn in mn bloed hormonen gezien (waarde 5,4) de ovulatietesten daarna waren licht van kleur, en gezien het antwoord van het ziekenhuis hebben we toen die week niet geklust, nu heb ik vorige week woensdag een heldere slijmprop (met bloed erin) gezien, was ik een paar dagen ervoor minimaal ongesteld en gewicht was ook toegenomen Ik had geen ovulatietesten meer dus even niet gestest, sinds de eerste feb klussen we weer (een dag voor de slijmprop). Ovulatietesten zijn nu net een minimaal lichter dan de controlestreep, moet de eisprong nu nog komen of niet? Wat doet de streep na je eisprong, wordt het dan weer lichter of niet? ik heb in die week dat we niet geklust hebben daarna nog beetje stolsels gehad en mn temperatuur zou aan kunnen geven dat ik in die week mn eisprong heb gehad, terwijl het ziekenhuis zei dat ik nadat de hormonen uit mn lichaam waren de normale cycles pas zou starten (dus niet meteen mn eisprong). Ik wordt gek van die onzekerheid. Kan iemand me helpen waar ik in mn cycles zit of wat jullie denken? BVD groetjes