Hallo dames, Vandaag is mijn NOD, vanaf zaterdag begon ik bloed te verliezen...nu nog steeds in vlagen en heb steeds verschrikkelijke kloppende hoofdpijn Vannochtend een testje gedaan, kv2v5, die ik nog over had van de vorige keer. Dacht een ieniemienie roze streepje te zien..dus heb de test in het negatief gezet en wat denk je ..ik zie een 2e lichtgevend streepje wat denken jullie?
ik zie ook een tweede lichtgevend streepje... dus hoop dat het positief is...kan het natuurlijk niet met zekerheid zeggen. ik zal blijven duimen voor je..
Ik heb hem met mijn telefoon gemaakt. Normaal zie ik het 2e streepje wel maar is moeilijk op de foto te nemen.
Meid ik heb ook in t testentopic gereageerd.. deze test is positief.. heb m in de normale versie bekeken en dan is t streepje makkelijk te zien.. zal m ff normaal voor je posten..
ik gebruik google chroom en dan kan ik foto's niet zo goed bekijken.. waardeloze kwaliteit..maar die zie ik via internet expl. wel weer prima.. en deze is echt duidelijk hoor..
Bedankt voor het bewerken Ichtus Ik hoop natuurlijk dat ik een duidelijkere test krijg maar ga nergens vanuit
Ik hoop ook dat het raak is voor Pindakoek... alleen kan ik me voorstellen dat ze onzeker wordt van die vage streepjes. Volgens mij zou dit de 4e maand achter elkaar zijn dat ze denkt zwanger te zijn, terwijl dat niet zo is.... De vorige keer is ze zelfs al naar de verloskundige geweest en was er helemaal niks te zien. Ik vind dat zo sneu voor haar! Lieve Pindakoek: ik zou geen streepjestesten meer gaan doen (die hebben je afgelopen maanden zoveel onzekerheid gegeven), maar om zekerheid te krijgen een CB digitaal kopen. Zo eentje die aangeeft "zwanger of niet zwanger". En dan wel even wachten tot je NOD of er iets na. Heel veel succes en ik hoop en duim dat het ditmaal echt raak mag zijn voor je!
Ik snap alleen niet waarom je trouwens gaat testen als je bloedverlies hebt? Dan kan je er toch vanuit gaan dat je ongi er is lijkt me? Lijkt me alleen maar moeilijk, als die dan positief is is de kans ook groot dat het niet goed is ingenesteld en met die informatie kan je ook niet veel verder.
Bij mij waren het helaas ook vage streepjes met de kv 2 voor 5. Paar dagen later etos test, licht streepje, nog een dag later iets donkerder streepje. Nog 2 dagen helaas ongi. Ik verloor ook daarvoor al iets bloed maar een menstruatie kon je het echt nog niet noemen. Totdat het volledig doorbrak. Dus waarschijnlijk ook een innestelling die niet goed is gegaan. Ik hoop dat je zwanger bent maar ik zou ook zeggen 'doe de digitale van cb'. Liefst met die met de indicator want die is net zo gevoelig als de kv. Allebei 25 m/iu hcg nodig. Succes meid!
Ik vind deze test wel duidelijker dan de vorige testen die je had , maar ik vraag me wel af waarom je nu aan t testen bent als je bloedverlies hebt?
Even voor de duidelijkheid, ik had vorige ronde geen mk..ik ben onderzocht en mijn bm was schoon! Waarom ik aan het testen ben? Ik had nog een kv2v5 over van de vorige ronde en deed hem eigenlijk voor de fun. Misschien dat ik over een paar dagen opnieuw een testje doe dat weet ik nog niet...