inmiddels dag 48 en nog niet ongesteld ook nog geen gevoel van ongesteldheid heb eergister test gedaan niet met ochtend urine was negatief pff wil nu toch wel eens ongesteld worden zodat we naar de 2de ronde kunnen gaan 29 oktober hebben we besloten om voor een tweede te gaan zou je de dokter kunnen bellen en of moet je gewoon maar blijven wachten?
gewoon afwachten. Als je negatief getest hebt moet je er maar vanuit gaan dat je niet zwanger bent. Ben je pas gestopt met de pil? zoja, dan kan het ook aan het ontpillen liggen dat het zolang duurt.
Als je net gestopt bent met de pil ,moet je je lichaam even de kans geven. De dokter zal vast zeggen dat je nog moet wachten. Heb je wel een idee wanneer je eisprong geweest is?
nee geen idee eerst dacht ik 2weken ongeveer na mn ongesteldheid want toen had ik buikpijn enzo maar kheb geen ovulatietesten gebruikt gaak de volg ronde pas doen wanneer die ook mag komen bij mn 1ste kindje werd ik na de pil gewoon na 28 dagen ongesteld en de 2de ronde was ik zwanger nu zit ik al 48 dagen te wachten om ongesteld te worden denk ook niet dat ik zwanger ben heb wel vaak steken in mn buik gister ook in mn zij en onderin mn buik wat kan dat zijn:S heb k wel vaker de laatste tijd sinds dak gestopt ben met de pil dan..kheb wel vitamientjes gehaald nou diek ga slikken altijd handig
Het kan goed ontpillen zijn, daar kan je ook allemaal klachtjes van krijgen. Mijn cyclus is sinds mijn bevalling ook heel anders geworden als daarvoor.
ja pfoee dag 49 en nog nix wel last van mn buik al aantal dagen elke x kleine steekjes onderin mn buik en af en toe aan de zijkant geen idee wat t is hopelijk word ik gewoon snel ongesteld dan kennen we naar de 2de ronde
Ik hoop ook dat het voor jou gauw komt, of dat je helemaal niet ongesteld wordt en stiekem al zwanger bent. Maar helaas kun je er geen peil op trekken. Ookal heb je maar kort de pil geslikt, dan nog kan je cyclus in de war zijn en lang duren voordat je menstruatie komt. Ik hoop niet dat je zolang moet wachten als ik destijds (ik moest namelijk 126 dagen op mijn ongesteldheid wachten. Je wilt niet weten hoeveel zwangerschapstesten ik had versleten.)