We krijgen hier sinds n aantal weken steeds engels talige tuinmannen aan de deur of ze onze tuin even moeten opknappen. Nou weet ik dat mijn tuin er niet zo heel florisant bij ligt...maar ik ga er ook geen engels talige beunhaas wat aan laten doen! Wordt er beetje gestoort van eerlijk gezegd. Ben ik zelf in mn tuintje aan t harken, stopt er een auto achter me. Ik denk die wil de weg vragen... Nee hoor! WEER een tuinman, doet niet eens moeite om uit te stappen en vraagt me in een londons accentje of hij de tegels kan komen schoonmaken. Dus ik in mijn nederlands accentje terug neu die gaan er toch uit. Oh ok... en hij rijd verder. Volgende dag komt er een aan de deur of hij de tuin moet komen doen. 3 dagen later weer eentje. Vorige week 3 a 4 x aan de deur geweest. En nu net WEER een engels talige of ze de tuin moeten komen doen. Pffffff... lijkt wel of ze een blik londonse tuinbonen...euh...mannen open getrokken hebben hier in t dorp! En telkens als Wendy in bed ligt heh....
zijn het wel echt engelsen? jeetje wat stom zeg.hier gelukkig geen last van. en idd een bordje in de tuin zetten
Hahaha ze mogen het bij ons wel komen doen Nehh kost teveel, we doen het zelf wel lol. Onze voor en achtertuin zijn een slachtveld nog haha maar ja lang leven een schutting, niemand die het ziet En manlief is hovenier geweest en zn broer heeft een eigen stratenmakersbedrijf dus dat is altijd handig.. Bordje neerplaatsen 'NEE niet nodig'
Pfff mega irritant!! Kan je geen briefje (in meerdere talen) aan de deur hangen?? Hier wordt je ook gek van anders!
Misschien een beetje raar maar hier in de omgeving wordt de laatste tijd erg veel ingebroken. Dan bellen ze van te voren ook eerst aan. Misschien is het handig als je dit aan de politie door geeft. Wie weet zijn het gewoon polen of iets dergelijks. Maar het is erg raar als ze contineu bij je aan de deur staan.
Nou ik lust af en toe best n tuinboontje...maar dit zijn toch meer snijbonen... En t zijn echt engelse hoor ik ken dat londons accentje wel. Ook engelse auto (stuur aan verkeerde kant enzo) We zaten vorige week ons al af te vragen of we eens moesten checken bij de gemeente. Want als ze er geen vergunning voor hebben mogen ze ook niet zomaar aan de deur bij de mensen... Hier verder nog niks gehoord over extra inbraken dus...wie weet... Enneuh bordje..boterham bordje of diep bordje is misschien beter...passen er meer in...anders rollen ze er maar weer af enzo
Even vragen bij de politie. Misschien zijn er meer meldingen gedaan.. Hier is het ook scheer en inslag met inbraken. En dan eerst aanbellen en dan een lulverhaal ophangen. Om vervolgens 1 week erna hetzelfde.. en dan als je er niet ben inbreken.. Wil je niet bang maken maar zou toch maar even een melding maken..
indd niet vertrouwen! komen ze lekker naar binnen even de tuin bekijken,afspraak maken wanneer ze werk komen verrichten,vervolgens zie je ze niet meer,hebben lekker in je huis rond kunnen kijken en vervolgens is alles foetsie......vul maar in!! Ja Zeker melding van maken als ik jou was!