Is er ook een polikliniek in Zevenaar ziekenhuis??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama van 3, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Ik zit dus nog steeds erg te twijfelen waar ik straks onder controle ga en de bevalling plaats zal vinden..

Nu hoorde ik via via dat er in het ziekenhuis van zevenaar geen echo's gemaakt kunnen worden en er geen polikliniek is voor gynaecologie, is dit waar??

En wat voor ervaringen hebben jullie met zevenaar of Arnhem qua afspraken/onderzoeken??

Alvast bedankt!

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

onzin ik krijg altijd echo's in zevenaar en ik moet morgen ook gewoon weer naar de poli

ik vind zevenaar veel fijner als arnhem arnhem is veel meer een kantoor zevenaar nemen ze echt de tijd voor je.

afspraken kunnen echt wanneer jij kan en ze zijn echt heel vriendelijk

3. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    aah dank je! Ik ben er denk al helemaal uit! het wordt Zevenaar. Met de auto is dat 9 minuten van ons huis, met de bus doe ik er 13 minuten over. Als ik naar Arnhem zou gaan dan moet ik overstappen en moeilijk doen.

Net geprobeerd te bellen maar kan maar tot 17:00 dus morgen even proberen. Fijn dat jij er ook zo goed gevoel bij hebt. Dat maakt mijn beslissing alleen maar beter:)

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb wel wat rechtstreekse nummer is pb je wel even

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb bij beide gelopen en zevenaar vind ik veel fijner ze nemen er gewoon echt de tijd voor je.

en het meerendeel krijgt iedere afspraak een echo daar.

6. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    tja ik ben nu 23 weken zwanger van onze tweeling, en loop nu in Ede daar krijg ik telkens gewoon een echo en vindt dat dus erg fijn. Maar moest dus wel zeker weten of er ook echo's kunnen gemaakt worden daar aangezien de hoofdjes van onze dames door medische reden goed in de gaten moeten worden gehouden.

Het heeft geen haast hoor, maar maandag ga ik voor het laatst hier naar de gyn en dan moet ik wel weten naar welk ziekenhuis ze mijn dossier moeten sturen vandaar;)

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik denk ook wel dat ze jou gewoon constand een echo geven ;) ik krijg ze ook ivm risico's

Deel Deze Pagina