Ow wat leuk,en wat leuk om te zien hoe ze veranderen. Dit is mijn meisje 1 dag oud en daarna de foto van nu met 4 maanden oud.
leuk hè! Ben er zoooo trots op er is ook gewoon geen enkele haar uitgevallen sinds de geboorte ik zet haar vOortaan in het bumbo seatje om d'r haartjes te doen
wat een leuke foto's zeg!! hier 2 van mijn kleine vent; boyd. op de eerste is hij 3 dagen oud en de tweede ongeveer 1,5 jaar. is een maand of 2 geleden gemaakt.
Wat een leuk topic, heb al een hoop knappe kindjes voorbij zien komen Hier mijn zoontje een paar dagen oud en op zijn eerste verjaardagsfeestje
2 uurtjes na de geboorte. Ik wilde een foto plaatsen, maar hij doet het niet...Ik probeer het later nog wel een keer
Op de eerste foto is ze nog geen dag oud. De tweede foto is van een maand terug en de laatste foto is van vorige week.
Wat een leuke foto's weer!! Off topic Dames even jullie aandacht voor het volgende: Kom ook online op 20 mei om 21.30 dan gaan we het record breken van het aantal gebruikers die online zijn! http://www.zwangerschapspagina.nl/ov...l#post12686975 Zou leuk zijn als jullie ook meedoen! On topic Meer meer meer meer meer!