zo ik ben van het weekend even bij opa wezen zwemmen maar ik vondt het in de eerst instantie echt niet leuk maar toen ik aan het water was gewend had ik het wel maar mij zin zo jullie mogen ook wel even zien hoe ik het vondt hoor ik ging eerst in de boot en toen met mijn vliegtuig in het water(is een zwemband) "zie mijn album"
Hahahaha heerlijk zeg zo'n groot zwembad! Lekker hoor met je vlieftuig in het grote bad, geniet maar van het mooie weer 8)
Yoh, Scott! Wat een vent al! Ik ga toch ook maar opzoek naar zo'n vliegtuig, want ik vind m al echt supergaaf! Die zwembroek heeft Giulian ook. en als ik Scott zo zie, misschien nog wel in dezelfde maat, hihi.
de foto's zijn verwijderd ze staan nu in mijn albaum minni het vliegtuig heb ik bij prenatal gekocht hij koste ongeveer 5 of 6 euro en het zwembroekje is maat 74/80 want er zit ook nog een zwemluier onder dus dan moet hij wel wat groter wezen
Heb ff in je album gesnuffeld, maar wat een lieve fotoos van Scott. Hij zit er lekker bij in zijn vliegtuig, heel lief.