wat spannend dit allemaal, en even onder elkaar, dan moet je man ook maar zin hebben (- of hebben jullie daar geen last van? ik helaas wel dus dat komt er dan ook nog es bij, maarja hopleijk komt het goed hihi grts en toi toi toi
test 1 is van 18-3 we hebben geklust is positief test 2 is 19-3 positief ook geklust! de laatste 3 zijn neg die zijn van vandaag! genoeg geklust?????
hallo, nou ziet eruit of je idd genoeg geklust hebt, Ik had mijn ongi 24 febr. een cyclus van 30 dagen, zou nu dus ongeveer over 5/6 dagen mijn NOD hebben, maar heb vanaf vorige week vrijdag met CB digital getest, alleen maar lege rondjes,, maar met senstitest erbij getest, en had ik hetzelfde als jij, za licht, zondag net zo donker als controlestreep, en maandag weer vaag, maar vind het raar dat ik geen smily krijg van de CB testen......, gebruik wel wat medicijnen, denk nu dat die daar misschien op reageert, omdat CB ook erg gevoelig is, zit overigens pas in ronde 2, dus totaal geen paniek, oh ja en voor de eerste beeb!
ik zou nog doorklussen hoor. je eitje springt niet op de dag van de positieve test he. ook niet op de dag van de eerst volgende negatieve test. als je positief test springt je eitje 24-48u erna! dus dat is 1 a 2 dagen NA je positieve test. zo zou ik het toch doen
te laat gisterenavond niet geklust..vanavond weer wel..dan is het toch ook goed we hebben vrijdag ook nog geklust
Hey, Ik deed ook aan ovulatie testjes, maar helaas met pcos krijg je dus vals positieve testen... dit zijn mijn testje, ik ga proberen te temperaturen voortaan
zo gister ook maar weer geklust hahaha duss nu maar hopen dat het wat word mn streepje op de ovutest is wel nog goed te zien maar wel negatief! ik voel me anders
bekijk dit eens de laatste van vandaag mischien niet duidelijk maar bijna positief hoe kan dat nu weer?
je moet volgens mij op een bepaalde dag beginnen en ook pas stoppen op een bepaalde dag om te kunnen zien of er nu daadwerkelijk een eisprong is geweest... Welke dag ben je begonnen met testen?
euh van babyboomshop ik merkte wel op de 16e dat ik rekbaar slijm had! en natte onderbroeken enz,,dus ik hoop dat ik goed zit,, als ik een cycl van 36 zou hebben klopt het wel de eisprong rond de 18e dus geen idee
de eerste 2 zijn positief 18 en 19 maart de laatste 3 zijn van de 20e gisteren negatief en nu is hij weer donkderder dus 3 dgn na mn ei
mm maar ze zwakken toch af nu.....je eisprong is gewoon netjes geweest denk ik want de streep moet net zo donker en breed zijn als de controlestreep... Spannend en nu afwachten maar!!!