Nou dat begint al goed zeg(schoonmoeder)

Discussie in 'De lounge' gestart door Windows, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Oud&Nieuw achter de rug...
    6 uur pas slapen ofzo :D
    En 12:30 er uit;)
    eerst langs mijn ouders,want mijn broer&zus gingen ook,we arriveerden daar rond 15:00
    pas tegen 17:00 gingen we weg,we waren lopend,en het is 3 kwartier lopen.
    Nu waren we van plan dus morgen langs m'n schoonmoeder te gaan,
    krijg ik net een hele preek van d'r op MSN...waarom we vandaag niet geweest zijn enz.enz.
    en dat mijn fam.dus voor gaat denkt ze:(:(:(

Pffffffffffffffffff wordt er zooooooooooo moe van.

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

Join the club ;)

hier net zo!!
    wij werden zelfs verwacht vanmorgen terijl ze er niet eens waren, bleek dat ze bij manlief zijn zus zaten??
    we kwamen ze tegen op de terugweg en dat we nu maar gelijk mee konden naar hun maar echt niet hoor de kleine moest nog eten en dan lekker bedje in dus dan maar een volgende keer HUN waren er niet terwijl ze ONS wel verwachten!!!! we moesten dan maar na haar slaapje terug komen :$ wat denk je nou zelf????

*zucht*

succes meid!!!

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hoi Girl, ik kan het me eerlijk gezegd wel voorstellen.
    Wij gaan altijd de 1e even bij onze beide ouders langs en bij mijn opa en oma (die van mn man zijn er niet meer).

Ik denk dat als we niet naar mijn schoonmoeder waren gegaan dat ze dat ook niet zo leuk zou vinden eigenlijk. Je had toch vanavond even kunnen gaan?

Het hangt er ook vanaf hoeveel waarde mensen eraan hechten. Misschien je schoonmoeder veel, en jij weinig.

4. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Balen! Zou ik gek van worden :x
    Hier een schoonmoeder die het niet interesseert. We hebben ook geen sms ofzo gehad hehehe
    Ze weet dat we vast wel weer eens langskomen dit jaar :D
    Niet zo'n heel goede relatie mee, valt het op? hehe

5. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ja en het punt is dat wij dus ook steeds mijn zwager en schoonzus moeten ontlopen,aangezien we daar geen contact meer mee hebben...
    Maar we waren zelf ook pas rond 15:00 bij mijn ouders dus tja en die hebben nou eenmaal wel al hun kinderen en kleinkinderen tegelijk dan.
    Maar de manier waarop het overkwam net zeg,op MSN,net of we weer geleefd worden en als kleine kinderen behandelt worden,en daar hou ik dus niet van.
    Ze had toch wel kunnen bedenken dat er morgen ook nog een zondag is ;)

6. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Nou het gekke was eerst reageerde ze heel kwaad en naderhand zei ze opeens:je kijkt maar.
    Maarja wij kunnen ons moeilijk in tweeën splitsen en onze ouders wonen nou niet bepaald bij elkaar om de hoek.
    Kijk ik hecht er ook wel waarde aan hoor, daar niet van,maar ik voel me niet zo verplicht gelijk 1 jan.te komen,dat kan namelijk de 2e ook nog ;)
    Dat is met Kerst idem dito,jarenlang had ze het voor elkaar dat wij 1e Kerstdag bij haar zaten,omdat zij vond dat dat zo hoorde...jarenlang heb ik daar aan toe gegeven,maar nu dus ook niet meer,want er is ook nog een 2e Kerstdag.

7. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Pffff schoonmoeders...

Er bestaan heus leuke! Helaas heb ik het ook niet getroffen.

Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt oud&nieuw met haar te vieren of langs te gaan de dag erna!
    Mijn vriend is gisteren wel gegaan, van mij mag hij!

Ik vind dat het JULLIE keus is om langs te gaan of niet.
    En dat je eigen moeder voor gaat? Euhhhh...nou die van mij zeker weten!!!!!

8. tulip

tulip Niet meer actief

het goede voornemen van jouw schoonmoeder is iig niet: minder zeuren;)
    Ik snap je frustratie, wij proberen het altijd een beetje om en om te doen. Zijn we vorig jaar als eerste daar geweest proberen we het jaar erna dan als eerste naar de ander te gaan. Maar we zorgen iig dat we overal geweest zijn.

9. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Oooooh je moest eens weten wat er in al die jaren,allemaal over en weer gezegd is.
    Mevrouw ontliep zelfs in het allereerste begin mijn ouders op verjaardagen,
    en waarom mag Joost weten.
    Ze is altijd in de waan geweest dat mijn ouders de (klein)kinderen meer zagen,en dat was ook wel zo,aangezien ik een goeie 2 jaar alleen ben geweest met de kinderen,en mijn ouders DAG&NACHT voor me klaar hebben gestaan dus tja, net een iets betere band met mijn ouders opgebouwd toen,maar dan spreek ik wel over 10 jaar terug.
    Toen de oudste net geboren was ook,gingen we iedere zaterdag naar de markt met mijn sch.ouders,want ze haalden ons dan op thuis,en daar was mijn moeder dan weer jaloers op:$
    Kijk,ik trek mijn moeder niet voor op mijn schoonmoeder,en andersom ook niet.
    Ze zijn beiden even belangrijk voor me,maar ik heb nou eenmaal mijn eigen leven en dingen,en dat doe ik bewust op mezelf zijn om niemand te passeren.

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik kan me eerlijk gezegd wel voorstellen dat ze het niet zo leuk vinden als jullie niet langskomen terwijl ze er schijnbaar wel op gerekend hebben. Mijn (schoon)ouders zouden het ook niet leuk vinden als we zomaar niet zouden komen als ze ons wel verwachten. Wij gaan morgen naar mijn s.o., maar dat hebben we wel van te voren gezegd.

11. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Hmmm Je had toch even in de avond kunnen gaan?
    Mijn ouders en schoonouders wonen 50 km uit elkaar maar ben gewoon bij bijde langs geweest. En wij gingen pas om half 2 van huis weg.
    En als je niet was gaan lopen had je dus anderhalf uur extra de tijd gehad. hahah Maar wel super gezond van jullie!

12. tulip

tulip Niet meer actief

nou ik sjouw mn dochter ook niet de hele dag rond omdat alle opa's en oma's haar willen zien op 1 januari. Bovendien als schoonouders dat zo graag willen, kunnen ze toch zelf ook langskomen???? Waarom moeten de kinderen de ouders altijd bezoeken. Mijn ouders komen morgen hier heen.

13. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Had ook wel gekunt hoor s'avonds gaan,maarja zit met 2 pubers hè ;)
    En dan is m'n schoonpa ook niet meer bij d'r...(die 2 zijn gescheiden maar ook weer niet)
    Dus als we morgen willen komen,moet dat voor 16:00,want om die tijd gaat hij weer weg...

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou, als je bij 2 huizen langs moet is dat toch niet heel de dag rondsjouwen? Wij zijn om 15.15 uur naar de ene gegaan, een uurtje gebleven en toen naar de volgende. Daar ook een uurtje geweest en toen naar huis. Precies tussen Ayla's slaapjes in, dus dat kon prima.

15. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Dat dus ;)
    En bovendien is ons huis groot zat om veel visite te ontvangen.
    Maar om dan weer gelijk zo'n reactie te geven van dat mijn fam.voor gaat,vind ik zo kinderachtig van d'r;)

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Dat is idd wel een beetje flauw om te zeggen. Maar zoals ik al zei kan ik me wel voorstellen dat ze wellicht wat teleurgesteld was. Ze had waarschijnlijk op jullie komst gerekend....

17. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Wat denk je trouwens van moederdag en vaderdag dan moet je wel langs 2 moeders en 2 vaders op 1 dag
    Maargoed,daar gaat geen nieuwjaarsnacht aan vooraf :D
    Snap best dat ze op onze komst had gerekend hoor aan de ene kant,maar morgen nog een dag...

18. tulip

tulip Niet meer actief

Ik vind het altijd ontzettend jammer dat er dan van alles verwacht wordt. Ze hadden toch bv ook zelf van de week kunnen bellen van: wanneer wilden jullie langskomen??? Ik snap het probleem van ts wel.

19. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier het zelfde gezijk maar dan mij eigen moeder. echt nooit is iets goed!

we hebben vandaag gezegd dat wel volgend jaar met kerst en met oud en nieuw weg zijn maakt me geen zak uit al moet ik op een center parcs parc gaan zitten maar ik ben weg!

20. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Wij dit jaar naar mijn oma geweest en naar mijn opa en oma met mijn ouders en broertje en schoonzus.
    Man zijn kant nu bewust niet, even rust,is ook wel eens fijn.
    Niks over gehoord verder, ideaal!

Deel Deze Pagina