Hallo dames, even een vraagje... (en JA ik weet dat ik zo vaak lichte streepjes heb) zit nu op dag 31, volgens FF 9dpo. Gister positieve ovu test in de middag en super licht streepje op de k2v5 (niet op de foto te krijgen) Gister avond nog duidelijke ovu test... Vanmorgen weer duidelijkere ovu test maar ook duidelijkere zwangerschapstest.. Net dus weer een knaller van een ovu test (alleen geen zw gedaan wacht daarmee tot morgen ochtend) is dit dan toch nu pas m,n ei? of is er eindelijk een beetje hoop??
zie trouwens dat op de bovenste foto op de kv het streepje amper te zien is nu.. (is zelfde test als onderste op2e foto alleen vele uren later)
Kun je je kaartje van FF hier ook even plaatsen? In combinatie met je testen kunnen wij dan een beter oordeel vellen. Op de ingedroogde KV-testen zie ik helaas niets. Die zijn ook wel wat geel trouwens. Misschien even wat drupjes water in het druppelvak doen. Daarna even een nieuwe foto maken. Op de onderste KV -testen lijk ik wel wat te zien, maar...maar...maar...die Kruidvat Zwangerschapstesten schijnen, hoe ongeloofwaardig ook, ook op je eisprong te kunnen reageren. Dus dan weet je nog niks.
Hierbij mijn FF kaartje My Ovulation Chart En ja ik weet dta ze op ei kunnen reageren, maar heb de symptomen die ik altijd rond ei heb allang gehad..
FF geeft een dik kruis en geen stippellijn aan. Dus twijfelt niet. Je ei heb je inderdaad gehad en ik zie ook een soort van dip na je eisprong....Innestelling? Hmmm, ik begin goede hoop te krijgen voor je! Morgenochtend even een zwangerschapstest doen. Duim dat die mooi positief is!
super bedankt voor het meekijken meid ja heb nog 1 k2v5.. hoop dat die donkerder is.. heb echt elke maand wel streepjes.. maar die worden nooit donkerder... en nu is die van vandaag in het echt echt een heel stuk duidelijker als gister... dus hoop morgen ochtend nog duidelijker
Op je kaartje te zien is je ei wel geweest die ovulatietest is mooi positief, ik heb goede hoop iig voor jou, op naar een knallende zwangerschapstest ik ben benieuwd naar de test van morgen!
helaas.. een lichter streepje als gisteren.. en niet eens op de foto te krijgen.. denk dat het misschien toch een super laat ei is. Had eindelijk goede hoop omdat het streepje donkerder was geworden. Nu was m,n urine niet erg geconcentreerd vanmorgen maar dan nog
he jammer het zag er hoopvol uit. wie weet heb je in deze dagen toch nog een moie test zal voor je duimen!
Ik zie aan je temp niet echt dat je ei is geweest, je temp is na die streep/lijn waarvan FF denkt dat je eisprong was net zo hoog. Je vorige ronde zie je dat je na je eisprong echt een stuk hoger zat qua temp, dus ik denk dat je eisprong nog niet geweest is en dan hopelijk een dezer dagen komt als die ovutesten op een aankomend eitje wijzen. Ik zou aan de klus gaan dit weekend
bedankt meiden, ja ik denk ook dat het dan inderdaad toch nu pas m,n ei is. wel vreemd want heb helemaal geen ei slijm enzo... dus we zien wel wat het word iedereen die duimt super super super bedankt