Jep, goed dat je het zo ziet zeg..ze is duitse staande X friese stabij. Die 2 van jou liggen er ook lekker bij zeg.. haha
Hij lijkt erg veel op vriendlief maar hij heeft toch de ogen van mij (ik do bruin en kyan ook, vriendlief groen-bruine ogen)
draak: ik doelde op de vorm.. haha hier hetzelfde, hij heeft de vorm van martin, maar mijn kleur en lange wimpers.. wel weer zijn vaders wenkbrauwen.. en die zijn om jaloers op te zijn, zitten heel goed en goeit niets naast als vrouw zou je er jaloers van kunnen worden. ja vind hem zelf ook heel leuk, we waren paardjes aanhet kijken, staan achte onze tuin en ik ging hem kietelen, zegt martin he moppies.. en klik..
Wat een prachtige grote ogen met een prachtige kleur en die wimpers!!!! Je kindje is echt prachtiggggg!!! Supermooi kindje heb je,kan t niet vaak genoeg zeggen hihi SMelt gewoon weg in die ogen, heb al paar keer teruggegeken hahaha Voor alle andere dames: wat een mooie prachtige en ontroerende foto's komen er voorbij zeg, super allemaal!!!
En hier was ie al wat groter Wat een poepie he. Het is zo'n lekkere knuffelbeer!! Hij is hier geloof ik een maand of 9. Nu issie nog groter!