Ik had dit soort slijm ongeveer 1 week voor mijn eisprong. Echt vruchtbaar slijm hoort eigenlijk volledig transparant te zijn, dit lijkt wit of niet?
Ja dit is wit achtig. Maar dat vruchtbare slijm dat heldere dat heb ik dus 10 februari gehad, samen met die steek. Grr ik word er gek van..
Serieus! Ik lees op vele websites en forums dat gynaecologen hebben gezegd dat de kans nihil is na 36 dagen. Als je over de 50 dagen zit dan krijg je een soort van kunstmatige menstruatie, dus zonder echte eisprong. Heb ik gelezen he... maar ik blijf dan zeker doorgaan met ovutesten.
Vandaag weer 2 ovulatietesten gedaan. Ik weet het LH schommelt je hele cyclus door. Alleen hij is nu iets donkerder dan gister weer. Nog niet positief. De clearblue digital (die 4 dagen van tevoren kan) was ook nog steeds een leeg rondje.
klopt veel gyns zitten nog een beetje in ontkenningsfase praktijk wijst gelukkig uit dat zelfs met lange cyclussen een late eisprong mogelijk is en zelfs dus een zwangerschap.
Haha ik zeg ook dat hij NIET positief is Op de foto is hij helemaal niet zichtbaar, maar in het echt zie je een licht roze streep.. zeker NIET positief
Vruchtbaarslijm is vooral wit/doorzichtig en kan je echt heel ver uitrekken.... het slijm wat jij laat zien is meer wat ik had voor ik zwanger teste. En die steek waar jij het over had kan zomaar de eisprong zijn hoor. Hopelijk test je gauw positief meid!
Haha, ja maar ik zit nu op 37 dagen en ik weet nu niet of mijn eisprong is geweest. De 1 zegt hij gaat nog komen en de ander zegt: die zal je wel gehad hebben. Mocht ik dus nu een ei krijgen; dan is mijn cyclus deze maand ongeveer 50... P.s. Gefeliciteerd!!
Hey Miracles, Ik hoop echt dat mijn ei geweest is en dat die woensdag dat ik die steek had, dat heldere rekbare slijm mijn vruchtbaarheidsslijm was. Ik heb wel mijn donor op de hoogte gebracht, met mocht het zo zijn dat mijn ovulatie nu nog steeds niet is geweest, dan komt hij nog een keer langs. Ik heb een nieuw setje ovulatie testen besteld, dus we blijven voor de zekerheid maar doortesten met de ovulatie testen en af en toe een zwangerschapstest. Ik heb ook nog gedacht dat het slijm van de eventuele innesteling is, dat heb ik dus ook al bij meerdere gelezen. Jij gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop een mooie 9 maanden voor je!
De ovulatie test is weer een stuk donkerder geworden! Zal ik dan toch nog mij ei krijgen? Ergens hoop ik nu van wel, alles beter dan menstruatie haha.
Nee ik doe sinds ik het heb gezegd elke dag 2... Alleen mijn sensitest ik wel donker, maar zeker niet positief en ik heb op cb een smiley... niet eens een knipperende smiley..
Ik zou toch van die CB uitgaan en de donor laten komen hoor. Straks is het wel je ei die in de komende 48 uur er aankomt en loop je deze mis!
Ik ben weer iets geruster. Aangezien mijn Sensitest nog niet positief is en clearblue wel en ik gister avond ook geen knipperende smiley had ben ik even naar hun website gegaan.. Wist ik veel dat je clearblue ALTIJD met ochtend urine moet doen, ander kan je onverwacht een hoge piek vruchtbaarheid zien. Ik heb de 3e urine gebruikt. Sensitest moet wel met de 2e urine, die heb ik ook gedaan met urine no. 2.
dat is ook wel erg stom idd. Normaal mag je ze niet met ochtendurine doen en deze wel. Dat is verwarrend. Vervelend dat je nu nog geen duidelijkheid hebt, maar wel fijn dat dit iig geen piek was omdat je donor niet kan komen!